
Axia Hospitality
ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟ
Μέσα από τις πρωτοποριακές και καινοτόμους μεθόδους που εφαρμόζει η εταιρεία αποκλειστικά για τα ξενοδοχεία – μέλη της, καταφέρνει να αυξήσει
- τη ζήτηση και την αναγνωρισιμότητά τους σε νέες αγορές,
- την πληρότητά τους,
- το ADR τους (Μέση Τιμή Δωματίου),
- το μεικτό λειτουργικό κέρδος,
- την εμπορική αξία τους
Πιο συγκεκριμένα η Axia Hospitality προσφέρει στους συνεργάτες της
Τμήμα Online Πωλήσεων
· Πρόσβαση και συνεργασία με περισσότερα από 2.000 συστήματα διαδικτυακών κρατήσεων, websites και online marketing specialists με άμεση πρόσβαση στο ταξιδιωτικό καταναλωτικό κοινό
· Yield & Revenue Management
· Διαχείριση των IDS (Internet Distribution Systems)
· Content Management
· 24/7 Τμήμα Υποστήριξης
Τμήμα Off line Πωλήσεων
· Πρόσβαση σε περισσότερους από 3.500 ταξιδιωτικά πρακτορεία και πράκτορες παγκοσμίως
· Συνεργασία και συμβόλαια με περισσότερα από 1.000 ταξιδιωτικά πρακτορεία (TΟs) και πράκτορες (TΑs) ανά τον κόσμο
· Εκπροσώπηση των ξενοδοχείων μελών της σε όλες τις σημαντικές εκθέσεις τουρισμού και roadshows (WTM, IMTB, ILTM Americas , ILTM Cannes, ILTM Shangai κ.ά. )
· 24/7 Τμήμα Υποστήριξης
Τμήμα Κρατήσεων
· Διαχείριση και διεκπεραίωση κρατήσεων
· Διαχείριση των PMS
· Οn line κρατήσεις
· Τηλεφωνικές κρατήσεις
· Αλληλογραφία
· 24/7 Τμήμα Υποστήριξης