Το 100% Hotel Show διοργανώνει μια σειρά από Workshops με κορυφαίους ομιλητές, με στόχο να πληροφορήσει το Ξενοδοχειακό κοινό του.
Workshop με θέμα: Hotel Sales & Marketing: Αξιοποίηση Δεδομένων για Αύξηση Κερδοφορίας
ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Ημερομηνία & Ώρα: 22 Φεβρουαρίου 2025, 13:30 - 14:30
- Curator: Νίκος Αμανάκης - Senior Revenue and Growth Manager, Revit Up
- Curator: Δημοσθένης Σδρόλιας - Head of Performance Marketing, Revit Up
Σημειώσεις:
- Η παρακολούθηση είναι δωρεάν και χρειάζεται προεγγραφή.
- Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 210 9408714 ή στο info@hotelshow.gr
#MeetTheCurator|Νίκος Αμανάκης

O Νίκος Αμανάκης έχει εμπειρία από θέσεις Sales/Revenue Management. Ικανότητες: Ανάλυση λειτουργίας και βελτίωση παραγωγικότητας ξενοδοχειακής μονάδας. Ανάλυση δεδομένων και παραγωγή στατιστικών στοιχείων με σκοπό την καλύτερη διαχείριση. Τα τελευταία έτη απασχολείται στις On-Line πωλήσεις και Revenue management των ξενοδοχείων. Σε συνεργασία με τα τμήματα Marketing και Performance, μελετά και σχεδιάζει κοινούς στόχους προσέγγισης, με σκοπό τη μεγιστοποίηση των ξενοδοχειακών πωλήσεων. Παρακολουθεί την αγορά και τις νέες τάσεις μέσα από δεδομένα, reports και εξειδικευμένα εργαλεία. Ικανότητες: ανάλυση, σχεδιασμός στρατηγικής.
#MeetTheCurator|Δημοσθένης Σδρόλιας

Ο Δημοσθένης Σδρόλιας έχει εμπειρία και σπουδές στον κλάδο του Marketing & Digital Business. Έχει εργαστεί στον τομέα της έρευνας αγοράς στον κλάδο των FMCG και ως Junior Brand Manager σε πολυεθνικές εταιρείες. Σήμερα εργάζεται ως επικεφαλής του τμήματος Performance Marketing της Revitup.direct, εστιάζοντας στη διαφήμιση ξενοδοχείων σε διαδικτυακές πλατφόρμες όπως Google, Meta, Bing, TikTok και LinkedIn. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στη διαδικτυακή διαφήμιση ξενοδοχείων, επιβλέποντας διαφημίσεις για περισσότερα από 40 ξενοδοχεία από όλη την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Ζανζιβάρη. Οι δεξιότητές του περιλαμβάνουν ανάλυση και αξιολόγηση δεδομένων, δημιουργία αναφορών απόδοσης και δημιουργία διαφημιστικής στρατηγικής. Ο Δημοσθένης γνωρίζει πολύ καλά την ξενοδοχειακή αγορά και έχει μεγάλη εξειδίκευση στην ευθυγράμμιση της online διαφήμισης με τη στρατηγική πωλήσεων των ξενοδοχείων.