Σύντομη Περιγραφή: Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε πηγές πωλήσεων σε νέα καταλύματα και να αυξήσετε τις προοπτικές κερδοφορίας του ξενοδοχείου σας.
Κύρια Σημεία Εστίασης:
- Πωλησιακό Set Up ενός νέου καταλύματος
- Πρακτικές Αύξησης της κερδοφορίας ενός running ξενοδοχείου.
- Στρατηγικές προώθησης πρόσθετων υπηρεσιών.
Curator: Γιώργος Κουρτίδης, Reminds Hospitality
Παρακολουθείστε το Workshop Online παρακάτω:
#MeetTheCurator|Γιώργος Κουρτίδης
Συν-ιδρυτής της Reminds Hospitality, συν-ιδιοκτήτης & Director of Operation του The Caravan B&B. Εξειδικεύεται στη Διαχείριση Ξενοδοχείων και ανθρώπινου δυναμικού, με μακροχρόνια εμπειρία στο management και την αξιολόγηση νέων project. Λάτρης των καινοτόμων ιδεών και της μεγιστοποίησης της αποτελεσματικότητας, συνδυασμός ο οποίος έχει ήδη βοηθήσει πολλά καταλύματα να εξελιχθούν σε ό,τι οραματίστηκαν οι ιδιοκτήτες τους. Βασικοί στόχοι του, το rebranding και οι δημιουργικές αλλαγές, παράγοντες καθοριστικοί για την πορεία της επιτυχίας ενός ξενοδοχείου και φυσικά την αύξηση των εσόδων τους. Λόγω της μεγάλης ενεργητικής πορείας του στον τουρισμό, προσεγγίζει το κάθε κατάλυμα με πρακτικότητα ενώ η δημιουργικότητά του, βοηθά να βρίσκει τρόπους να αξιοποιήσει τη δυναμικότητα του ξενοδοχείου σε κάθε κατεύθυνση.