Σύντομη Περιγραφή: Ανακαλύψτε τα πιο σύγχρονα εργαλεία και τεχνικές που ενισχύουν τις άμεσες κρατήσεις μέσω ψηφιακών καναλιών. Μάθετε πώς να προσελκύσετε τους επισκέπτες σας να κάνουν κράτηση απευθείας, βελτιώνοντας τη στρατηγική των direct bookings.
Κύρια Σημεία Εστίασης:
- Direct booking incentives.
- Στρατηγικές για αύξηση κρατήσεων μέσω της ιστοσελίδας σας.
- Πρακτικές τεχνικές για τη βελτιστοποίηση του conversion rate.
Κάντε εγγραφή τώρα και μάθετε πώς να ενισχύσετε τις άμεσες κρατήσεις του ξενοδοχείου σας με σύγχρονες στρατηγικές!
Ημερομηνία και Ώρα:
- Curator: Μάρκος Γεωργίου & Γιώργος Ζάρας & Ορέστης Μαθιουδάκης, Loguers Hotel Sales & Marketing
- Πότε: 9 Νοεμβρίου 2024 | 10:30 - 11:30
- Πού: ΜΕΚ Παιανίας, Trends Stage
Σημειώσεις:
- Η παρακολούθηση είναι δωρεάν και χρειάζεται προεγγραφή.
- Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 210 9408714 ή στο info@hotelshow.gr
#MeetTheCurator|Μάρκος Γεωργίου
Ο Μάρκος Γεωργίου σπούδασε Hospitality Management στο Swiss Hotel Management School στην Ελβετία και ασχολείται με τις ξενοδοχειακές πωλήσεις από το 2013, αναλαμβάνοντας τη θέση του Market Associate στην πολυεθνική εταιρεία - Expedia Group. Στα κύρια καθήκοντα του ήταν η διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας των ξενοδοχείων σε όλους τους τομείς, εντός της αγοράς, καθώς και η στενή και ομαλή συνεργασία με τους ξενοδόχους.
Το 2014 προάχθηκε σε Associate Market Manager και έγινε υπεύθυνος καίριων αγορών, τις οποίες ανέλαβε διαδοχικά, όπως της Πελοποννήσου, της Δωδεκανήσου, και της Αθήνα. Εργάστηκε αξιοποιώντας υψηλή τεχνογνωσία και ανέπτυξε υψηλής ποιότητας χαρτοφυλάκιο με στόχο την επέκταση, τη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας, την ανταγωνιστικότητα και ελκυστικότητα καταλυμάτων στην παγκόσμια αγορά.
Από το 2018 στελεχώνει την εταιρεία Loguers, ως Managing Director, επιτυγχάνοντας υψηλούς στόχους, καθώς έχει καταφέρει αξιοσημείωτο ρυθμό ανάπτυξης και μεγάλα κέρδη για πάνω από 135 ξενοδοχεία σε 25 προορισμούς της Ελλάδας και του εξωτερικού. Με άξονα πάντα την αποδοτική εφαρμογή εξειδικευμένων τεχνικών και στρατηγικών Πωλήσεων και Μάρκετινγκ, τα αποτελέσματα για τους συνεργάτες της Loguers είναι άμεσα, και τα έσοδα τους διαρκώς αυξανόμενα. Ενώ η εταιρεία παρουσιάζει υπερδιπλάσια, χρόνο με το χρόνο, ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών της, αλλά και εξίσου σημαντική αύξηση του προσωπικού με φυσική παρουσία στις εγκαταστάσεις σε Αθήνα, Ηράκλειο, και Ρέθυμνο.
#MeetTheCurator|Γιώργος Ζάρας
Ο Γιώργος Ζάρας ζει και εργάζεται στην Αθήνα και ασχολείται με τον Ξενοδοχειακό κλάδο τα τελευταία 12 χρόνια.
Πραγματοποίησε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο πανεπιστήμιο του Derby, πάνω στο International Hospitality Management, και η διπλωματική του εργασία αφορούσε τη στρατηγική πωλήσεων που ακολουθείται στα ελληνικά ξενοδοχεία και η αποτελεσματικότητα αυτών.
Ασχολείται με τις Ξενοδοχειακές πωλήσεις απο το 2018, έχοντας εργαστεί και 2 χρόνια στην Booking.com, ως υπεύθυνος πωλήσεων για αγορές όπως η Μύκονος, η Πάρος και η Πελοπόννησος.
To χαρτοφυλάκιο που έχει διαχειριστεί ο Γιώργος Ζάρας αφόρα high-end καταλύματα 5 αστέρων, με βασικό προσανατολισμό τις online πωλήσεις.
Έχοντας πολυετή πείρα, καθώς έχει ασχοληθεί με τη στρατηγική ανάπτυξη πωλήσεων για πάνω από 60 Ξενοδοχεία, σε διαφορετικούς προορισμούς με διαφορετικά χαρακτηριστικά, πλέον έχει τον ρόλο του Business Development για την εταιρεία των Loguers.
#MeetTheCurator|Ορέστης Μαθιουδάκης
Ο Ορέστης Μαθιουδάκης γεννήθηκε στο Ρέθυμνο και μεγάλωσε στην Αθήνα. Αποφοίτησε από το 4ο Λύκειο Αθηνών το 1992 και συνέχισε τις σπουδές του στην Επιστήμη Υπολογιστών, εξειδικευόμενος στον Προγραμματισμό, στο Greenwich College του Λονδίνου.
Από το 1995 ασχολείται με το διαδίκτυο, αναπτύσσοντας μια διακεκριμένη καριέρα στον τομέα του Online Marketing. Με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας, έχει εξειδικευτεί στη δημιουργία και υλοποίηση στρατηγικών Digital Marketing, παρέχοντας πρακτικές λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες των επιχειρήσεων. Η επαγγελματική του πορεία περιλαμβάνει συνεργασίες με κορυφαίες διαφημιστικές εταιρείες, καθώς και τη διαχείριση έργων για σημαντικούς πελάτες σε τομείς όπως ο Τουρισμός, τα Χρηματοοικονομικά, τα Είδη Διατροφής, η Ένδυση/Ομορφιά και ο Φαρμακευτικός κλάδος.
Google Partner από το 2015, αναγνωρίζοντας τη βαθιά γνώση του στην προώθηση τουριστικών επιχειρήσεων μέσω ψηφιακών εργαλείων. Παράλληλα, έδωσε συνέντευξη στο επίσημο blog της Google Ελλάδος και συμμετείχε ενεργά στην καμπάνια "Grow Greek Tourism Online", με ειδική αναφορά στον εναλλακτικό τουρισμό στην Κρήτη (Yoga on Crete).
Από το 2019 ηγείται της ψηφιακής στρατηγικής της εταιρείας Loguers ως Head of Digital Marketing, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχή υλοποίηση καινοτόμων ψηφιακών καμπανιών και στην αύξηση της απόδοσης των πελατών της εταιρείας.
Ο Ορέστης πιστεύει ακράδαντα στη δύναμη της συνεργασίας και του δικτύου για την επίτευξη αριστείας στον ψηφιακό χώρο. Στον ελεύθερο χρόνο του, απολαμβάνει τις μακρινές βόλτες με το ποδήλατο και την κολύμβηση.