Δράσεις 2017
Τι συμπεριλαμβάνει η καμπάνια;
Συμμετοχή σε Τουριστικές Εκθέσεις
Μέσω της συμμετοχής σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, η καμπάνια θα παρουσιάσει εξέχοντα παραδείγματα Ελληνικών ξενοδοχείων σε Travel Agents & Media, ενισχύοντας τη φήμη της Ελληνικής Ξενοδοχίας. Παράλληλα, θα προωθήσει ελληνικές εταιρείες που εξάγουν προϊόντα και υπηρεσίες σε ξενοδοχεία από όλο τον κόσμο, ανοίγοντας προοπτικές συνεργασίας σε νέες αγορές.
Digital Ενέργειες
Δημιουργώντας ένα εξειδικευμένο αγγλόφωνο section στο www.hotelshow.gr, στο οποίο θα παρουσιάζονται οι εταιρείες με εξαγωγικό χαρακτήρα αλλά και τα ξεχωριστά Ελληνικά ξενοδοχεία, καθώς και με online καμπάνιες που στοχεύουν σε επαγγελματίες τουρισμού από σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές, το Greeks Teach Hospitality θα ενισχύσει την προβολή των Ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων σε σημαντικές αγορές του εξωτερικού.
Έντυπη Επικοινωνία
Για την ολοκληρωμένη παρουσίαση της καμπάνιας και των επιλεγμένων επιχειρήσεων, θα εκδοθεί ένα διαδραστικό αγγλόφωνο έντυπο, που θα αποσταλεί και θα διανεμηθεί σε σημαντικές επαφές στο εξωτερικό, στα πλαίσια της ενίσχυσης του Brand Awareness της καμπάνιας, προωθώντας με έναν πρωτότυπο τρόπο τις συμμετέχουσες εταιρείες.
PR Δράσεις
Το εξειδικευμένο τμήμα του 100% Hotel Show θα αναπτύσσει διαρκώς key contacts που αφορούν την προσέγγιση δυναμικών τουριστικών αγορών του εξωτερικού και θα παρουσιάζει το υλικό της καμπάνιας Greeks Teach Hospitality μέσα από άμεσες επικοινωνίες και δελτία τύπου. Ενδεικτικά, η καμπάνια θα επικοινωνηθεί σε σημαντικούς Tour Operators, Τουριστικά Media, Development Companies αλλά και σε ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο.