Βασίλης Σαρίογλου Hotel Photography & Videography
ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟ
Έχω σπουδάσει Φωτογραφία σε επίπεδο Master of Fine Arts (MFA) στο Indiana State University της Αμερικής και στο Columbia College στο Chicago.
Από το 1997 ξεκίνησα να δουλεύω επαγγελματικά στην Αθήνα. Έχω συνεργαστεί με τα περιοδικά ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ,VILLAS, ΜΥΚΟΝΟΣ ΣΠΙΤΙΑ, ΚΤΙΡΙΟ, MAX, ΜΕΤΡΟ, OFFICE, INSIDE, AΡXITEKTONIKH, κα.
Έχω συνεργαστεί με πολλές ξενοδοχειακές εταιρείες, όπως:
BLUE LAGOON GROUP
OF HOTELS, BROWN HOTELS, KYPRIOTIS GROUP OF HOTELS, KYNISKA GROUP OF HOTELS, AQUILA HOTELS, AQUIS HOTELS, ST.
RAPHAEL RESORT LIMASSOL, LEPTOS ESTATES CYPRUS, PLATANISTAS HOTEL, DIVINE HOTELS, CARAVIA BEACH KOS, κ.α.
Οι φωτογραφίες που αναρτά ένα ξενοδοχείο στο διαδίκτυο, είναι ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια για την προώθησή του και τις πωλήσεις του. Είναι το επιστέγασμα της επένδυσης και τελικά μπορεί είτε να το αναδείξει αυξάνοντας τις πωλήσεις, είτε να το υποβαθμίσει μειώνοντας τελικά τις πωλήσεις και τα έσοδα της επιχείρησης.
Η φωτογράφηση των ξενοδοχείων/καταλυμάτων είναι μια εξειδικευμένη δουλειά που απαιτεί γνώση του τουριστικού προϊόντος, εμπειρία στον συγκεκριμένο χώρο και αισθητική καλλιέργεια. Πολύ συχνά παρατηρώ μέτριες τουλάχιστον φωτογραφήσεις που δεν αποδίδουν την ολική εικόνα του ξενοδοχείου/καταλύματος, κι οι οποίες έχουν γίνει από επαγγελματίες φωτογράφους που δεν εξειδικεύονται και δεν έχουν εμπειρία στην ξενοδοχειακή φωτογράφηση. Είναι πλέον συχνό το φαινόμενο πελάτες να γράφουν στις κριτικές τους ότι οι φωτογραφίες υποβαθμίζουν τον χώρο. Αυτό απλά σημαίνει ότι το ξενοδοχείο/κατάλυμα μειώνει τις πωλήσεις του κι ότι πολλοί πελάτες δεν το επιλέγουν λόγω κακών ή μέτριων εικόνων. Μια φωτογράφηση από ανειδίκευτο επαγγελματία μπορεί να σημαίνει μεγάλη πτώση πωλήσεων και τελικά εσόδων για την επιχείρηση.
Στην ξενοδοχειακή φωτογράφηση δεν καταγράφονται γεγονότα στην εξέλιξή τους, όπως συμβαίνει παραδείγματος χάριν σε έναν γάμο. Αντιθέτως θέλει προσεκτική σύνθεση του κάδρου και του σκηνικού χώρου, μελέτη του υπάρχοντος φωτισμού και βελτίωση αυτού με προσθήκη του κατάλληλου φωτισμού, ώστε να αναδειχθούν οι χώροι, τα έπιπλα, τα διακοσμητικά αντικείμενα, η εσωτερική αρχιτεκτονική. Επιπλέον, η απλή καταγραφική φωτογραφία που απλώς δείχνει τους χώρους είναι ένα μικρό κομμάτι της προβολής των ξενοδοχείων/καταλυμάτων. Πλέον απαιτείται και η εμπειρική, η βιωματική φωτογραφία, αυτή που θα μεταδώσει την αίσθηση της εμπειρίας στον πελάτη, το τι θα βιώσει όταν μπει μέσα στον χώρο και πώς θα αισθανθεί. Η ανάδειξη της ατμοσφαιρικότητας των χώρων είναι μια πολύ εξειδικευμένη και λεπτεπίλεπτη διαδικασία που αναπτύσσει ο κάθε εξειδικευμένος φωτογράφος ξενοδοχειακής φωτογραφίας.
Όσον αφορά τον φωτισμό, ο οποίος είναι εξαιρετικά σημαντική παράμετρος μιας επιτυχημένης φωτογράφισης, έχουμε δύο προσεγγίσεις. Η πρώτη είναι η επιλογή του υπάρχοντος φυσικού φωτισμού και η δεύτερη η επιλογή της προσθήκης φωτισμού. Η δεύτερη προσέγγιση έχει σαφή πλεονεκτήματα: προσφέρει διαύγεια, καθαρότητα και ιδιαίτερη αισθητική που την κάνει να ξεχωρίζει από την πρώτη προσέγγιση που χρησιμοποιείται κατά κόρον αυτή την περίοδο στην πλειοψηφία των φωτογραφήσεων.
Επιπλέον να τονιστεί πως η εμπειρία μου στον χώρο της φωτογράφησης ξενοδοχείων, μου επιτρέπει να αποδίδω τους χώρους και την ατμοσφαιρικότητα αυτών, χωρίς να δημιουργείται η αίσθηση της υπερβολής και της παραπλάνησης στον φιλοξενούμενο, λεπτομέρεια που πρέπει να λάβουν υπόψιν τους οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων/καταλυμάτων στη διαδικασία αναζήτησης επαγγελματία φωτογράφου. Για τον λόγο αυτόν, οι πελάτες μου δεν έχουν δεχθεί αρνητικά σχόλια όσον αφορά την ακριβή και ποιοτική απόδοση των ξενοδοχείων τους.
Στην περίπτωση χώρων που έχουν ιδιαίτερη θέα, όπως την Ακρόπολη και άλλα μνημεία ή φυσικά τοπία ιδιαίτερης ομορφιάς, απαιτείται ιδιαίτερη δημιουργική και τεχνική διαδικασία για να αναδεικνύεται η πολύτιμη αυτή θέα στο σωστό μέγεθος και αναλογίες, έτσι ώστε η εικόνα να είναι αυτή ακριβώς που θα αντικρίσουν οι πελάτες σας όταν εισέλθουν στον χώρο. Για αυτό και οι φωτογραφίες μου έχουν χρησιμοποιηθεί από περιοδικά όπως π.χ. Lifo και από πλατφόρμες μίσθωσης (Airbnb).
Πλέον η χρήση drone είναι καθολική και αναγκαία για τα περισσότερα ξενοδοχεία, resort, κτίρια, εγκαταστάσεις, πάρκα κλπ. Ο λόγος είναι πως οι γωνίες που προσφέρει η αεροφωτογράφηση με drone και το οπτικό αποτέλεσμα που δημιουργείται μπορεί να είναι εξαιρετικό. Το βάρος όμως κι εδώ πέφτει όχι στον χειριστή ή τον κάτοχο του drone αλλά στον φωτογράφο που γνωρίζει από φωτισμό, από σύνθεση, από γωνίες λήψης και αυτός θα επιλέξει την ώρα/-ες φωτογράφησης με τις κατάλληλες γωνίες λήψης και τα σωστά καδραρίσματα. Επίσης είναι σημαντική και η περαιτέρω επεξεργασία των εικόνων για να αποδοθούν σωστά τα χρώματα, οι φωτεινότητες, οι τονικότητες των κτιρίων και των εγκαταστάσεων, κάτι που ένας ειδικευμένος αρχιτεκτονικός φωτογράφος μπορεί να εκτελέσει σωστά για να έχουν οι εικόνες ένα καλαίσθητο τελικό αποτέλεσμα.
ΤΙΡ: Ανανεώστε την εικόνα του ξενοδοχείου σας με μια νέα φωτογράφηση. Η ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου είναι μια ακριβή και πολυδάπανη διαδικασία. Μια νέα φωτογράφηση σας προσφέρει μια ανανέωση της εικόνας του ξενοδοχείου σας, με ένα ασύγκριτα μικρότερο κόστος!
ΠΡΟΪΟΝΤΑ/ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
-
Hotel Videos
Videos για χρήση σε Social Media, με πολλά πλάνα σε γρήγορη εναλλαγή, σύμφωνα με τις...
Διαβάστε Περισσότερα -
Κάθετα Drone Videos
Με το ειδικό μας drone έχουμε δυνατότητα να βιντεοσκοπούμε κάθετα videos με ανάλυση 2Κ &...
Διαβάστε Περισσότερα -
Hotel Photography
The photos of each hotel is an essential and crucial marketing tool for its promotion...
Διαβάστε Περισσότερα -
Apartments & Villas Photography
The photo shooting of apartments and villas, in order to post them in an online...
Διαβάστε Περισσότερα