Το 2023 αποτελεί αναμφισβήτητα μια χρονιά ορόσημο για τον τουρισμό, με την κάθετη αύξηση του ανταγωνισμού λόγω πολλών και δυνατών ξενοδοχειακών αφίξεων, αλλά και την αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς των ταξιδιωτών. Με δεδομένη την ανάγκη των ξενοδοχείων για μια πιο οργανωμένη προσέγγιση της πωλησιακής τους στρατηγικής, το 100% Hotel Show αυξάνει τον αριθμό των εκθετών του που αφορούν τα κανάλια διανομής και πώλησης των ξενοδοχείων.
“Οι επισκέπτες θα μπορέσουν να συναντήσουν πάνω από 25 εταιρείες που ασχολούνται με τις ξενοδοχειακές πωλήσεις, ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν και 9 εξειδικευμένα workshops σχετικά με την απόδοση ενός καταλύματος.”
Έτσι, οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν για νέες συνεργασίες, οι οποίες θα τους βοηθήσουν να στήσουν ένα δυναμικότερο κανάλι πωλήσεων, με στόχο την ενίσχυση της κερδοφορίας. Παράλληλα, η έκθεση θα αφιερώσει ολόκληρη την Κυριακή 19 Νοεμβρίου σε workshops που αφορούν τους νέους τρόπους και στρατηγικές πωλήσεων ενός καταλύματος, με 9 στοχευμένες παρουσιάσεις σε δυναμικά θέματα, όπως οι τεχνολογίες πωλήσεων, οι OTAs, ο ρόλος του PMS και πολλά άλλα.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πριν δεις ποιες εταιρείες θα συμμετέχουν θέλεις να επισκεφθείς το «νέο» 100% Hotel Show 2023;
- Σημείωσε τις ημερομηνίες: Σάββατο 18 Νοεμβρίου – Κυριακή 19 Νοεμβρίου – Δευτέρα 20 Νοεμβρίου
- Κάνε δωρεάν εγγραφή ως επισκέπτης: Πάτησε εδώ
- Κλείσε ραντεβού με τους εκθέτες: Δες τη λίστα
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Συνοπτικά, οι επισκέπτες της έκθεσης θα μπορέσουν:
1. Να συναντήσουν τις καλύτερες εταιρείες διαχείρισης ξενοδοχειακών πωλήσεων, όπως η Hotelising, η INcrementUM, οι Loguers, η Reminds Hospitality και η Selected Hideaways.
2. Να εξετάσουν ξενοδοχειακές τεχνολογίες πωλήσεων μέσω της AboutHotelier, της Epsilon Hospitality και του BookOnlineNow, της Marinet και της WebHotelier/ PrimalRes.
3. Να διερευνήσουν τη νέα λογική των PMS, σε brands όπως το Hotelizer, η Netera, το PylonPMS, το Roomrack και το WelcomePMS.
4. Να αναπτύξουν στρατηγικά τις ενέργειες marketing, σε συνεργασία με τη Rapidbounce και τη The Hotel Content Company.
5. Να παρακολουθήσουν workshops για το μέλλον των booking engines και του PMS, τις revenue στρατηγικές αλλά και την αξιοποίηση των OTAs και των καναλιών πωλήσεων.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θέλεις να επισκεφθείς το «νέο» 100% Hotel Show 2023;
- Σημείωσε τις ημερομηνίες: Σάββατο 18 Νοεμβρίου – Κυριακή 19 Νοεμβρίου – Δευτέρα 20 Νοεμβρίου
- Κάνε δωρεάν εγγραφή ως επισκέπτης: Πάτησε εδώ
- Κλείσε ραντεβού με τους εκθέτες: Δες τη λίστα
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------