Το τρίτο 100% Hotel Workshop Tour ξεκίνησε την περασμένη Κυριακή στην Αθήνα, με το κοινό να μιλάει για το επίπεδο των παρουσιάσεων αλλά και το διαδραστικό του χαρακτήρα, ο οποίος κατάφερε να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι και την τελευταία ομιλία. Με προσέλευση από όλη την Ελλάδα, οι Ξενοδόχοι και Αρχιτέκτονες που παρακολούθησαν το Workshop υπογράμμισαν την υψηλή αξία του εκπαιδευτικού περιεχομένου της φετινής διοργάνωσης, αλλά και την εξέλιξη του θεσμού στο τρίτο του ταξίδι, βρίσκοντας τις θεματολογίες πιο πλήρεις από κάθε άλλη φορά.
Ξεκινώντας από την ανάλυση της αρχιτεκτονικής προδιαγραφής ενός ξενοδοχείου, ο Μιχάλης Κραουνάκης από τους k-division παρουσίασε όλα τα σημεία-κλειδιά μιας ξενοδοχειακής μελέτης, παρουσιάζοντας πρακτικά παραδείγματα από διεθνή και ελληνικά projects.
Στη συνέχεια, ένας από τους καθιερωμένους πλέον ομιλητές του 100% Hotel Workshop Tour, ο Ζένιος Ζένιου από το Destsetters, παρουσίασε τη διαδικασία του Hotel Experience Planning, ενώ συνέθεσε ζωντανά ένα νέο ξενοδοχειακό concept, δίνοντας στην ομιλία του μια έντονη αίσθηση εργαστηρίου. Την ιδιαίτερη αυτή ατμόσφαιρα ολοκλήρωσε η εταιρεία Scent Plus, εφαρμόζοντας τεχνικές scent marketing.
Η έκπληξη, ωστόσο, ήρθε στο digital marketing τμήμα του workshop, καθώς την παρουσίαση για τα βήματα ανοίγματος νέων αγορών της Κατερίνας Πετροπούλου από τη Hotelising συμπλήρωσαν εκπρόσωποι της Google και της WebHotelier, οι οποίοι έδωσαν πραγματικά στατιστικά στοιχεία της ζήτησης στην Ελλάδα αλλά και εργαλεία για την ανάπτυξη νέων κοινών.
Τέλος, ο Γιώργος Λύρας από τη Workathlon παρουσίασε όλους τους σύγχρονους τρόπους εύρεσης προσωπικού, δίνοντας απάντηση σε ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα της Ελληνικής Ξενοδοχειακής αγοράς. Τον παλμό στις παρουσιάσεις έδωσε φέτος όπως και κάθε άλλη χρονιά ο Νίκος Σ. Μοράντης από τη Hotelier Academy, μετατρέποντάς τες σε έναν δυναμικό διάλογο έξω από τα συνήθη δεδομένα των στατικών παρουσιάσεων.
Για ακόμη μια φορά το παρόν έδωσε και η ομάδα της διοργανώτριας εταιρείας Demand Fairs & Media, μετατρέποντας το event σε ένα μικρό εκθεσιακό γεγονός στο οποίο συμμετείχαν διάφορες προμηθευτικές εταιρείες του ξενοδοχειακού κλάδου, που έκαναν επαγγελματικές επαφές με τους επισκέπτες του Event.
Το 100% Hotel Workshop Tour συνεχίζει το ταξίδι του στη Θεσσαλονίκη τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου, αλλά και σε 5 ακόμη μεγάλους προορισμούς σε όλη την Ελλάδα.