Η Θεσσαλονίκη υποδέχτηκε για δεύτερη χρονιά το 100% Hotel Workshop Tour του 100% Hotel Show, στην κατάμεστη αίθουσα του "The Met Hotel Thessaloniki", που αποτέλεσε ιδανικό σκηνικό για το μοναδικό αυτό Event. Οι επισκέπτες ξεπέρασαν τους 300, με κύριο χαρακτηριστικό την έντονη επενδυτική διάθεση, αφού το κοινό αποτελούνταν τόσο από ξενοδόχους που σχεδιάζουν την αναδιαμόρφωση του ξενοδοχείου τους, όσο και από νέους επενδυτές που ετοιμάζονται να εισέλθουν στην ξενοδοχειακή αγορά.
Οι παρουσιάσεις των 4 βασικών ομιλητών ήταν ακόμη εντυπωσιακότερες, αφού μετά τα πρώτα session της Αθήνας, προστέθηκαν και νέες ενότητες, αποδεικνύοντας ότι το Workshop αποτελεί έναν ζωντανό οργανισμό που εξελίσσεται και σε κάθε του σταθμό παρουσιάζει και νέες πτυχές των Boutique Ξενοδοχείων. Highlights του event της Θεσσαλονίκης, αποτέλεσαν τα νέα παραδείγματα αξιόλογων boutique ξενοδοχείων που διαμορφώθηκαν από τη μετατροπή παραδοσιακών καταλυμάτων από τη Μαίρη Σφυράκη, η ανάλυση του πρακτικού case study για τον τρόπο που ένα ξενοδοχείο κάνει upgrade δωματίου από τον Ζένιο Ζένιου, τα απτά παραδείγματα από Custom Σχεδιασμό επίπλων από τον Δημήτρη Ζέλιο αλλά και η παρουσίαση ενός νέας γενιάς εργαλείου για τη σύγκριση τιμών στο ίδιο το website του ξενοδοχείου από τον Γιάννη Κουτσόπουλο. Η παρουσίαση απέκτησε ιδιαίτερο ενδιαφέρον με τον σχολιασμό και των διάλογο των ομιλητών από τον συντονιστή του Workshop Νίκο Σ. Μοράντη, ο οποίος έκανε ιδιαίτερες αναφορές και συνδέσεις των παρουσιάσεων με τα ξενοδοχεία της περιοχής.
Στο Workshop της Θεσσαλονίκης, εκτός από τα πρακτικά παραδείγματα λύσεων από τους χορηγούς της δράσης Vimar & LG που κέρδισαν τις εντυπώσεις από τα πρώτα κιόλας Session, προστέθηκε και η cutting edge λύση του Sensory Marketing από την εταιρεία Scent, ενώ αίσθηση προκάλεσε η mini παρουσίαση του Ξενοδοχειακού Φωτογράφου Ανδρέα Σφυρίδη, για τη διαδικασία της σωστής φωτογράφισης. Από όλες τις παρουσιάσεις, σαφώς, δεν έλειψαν και οι αναφορές στο σήμα των Boutique Ξενοδοχείων από το ΞΕΕ, που είναι και ένας από τους επίσημους υποστηρικτές της δράσης, και φαίνεται να προκαλεί το ιδιαίτερο ενδιαφέρον του κοινού.
Η τεράστια επιτυχία του 100% Hotel Workshop Tour στη Θεσσαλονίκη, υπογράφηκε για άλλη μια φορά από την ομάδα της Demand Fairs & Media, που είναι και ο διοργανωτής του 100% Hotel Show αλλά και των παράλληλων δράσεών του, η οποία κατάφερε να μετατρέψει το Workshop σε ένα mini εκθεσιακό event, αφού οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν εταιρείες που ακολουθούν το 100% Hotel Workshop Tour στην Ελλάδα.
Η ομάδα του 100% Hotel Workshop Tour συνεχίζει το ταξίδι της σε Κέρκυρα, Καλαμάτα, Ρόδο, Χανιά, Ηράκλειο, Μύκονο και Σαντορίνη.