Κάθε χρόνο το 100% Hotel Show αλλάζει τη μορφή του MEC Παιανίας, μετατρέποντάς το -από το παραδοσιακό εκθεσιακό κέντρο που όλοι γνωρίζουμε-σε ένα μοντέρνο σημείο αναφοράς τού Ξενοδοχειακού κλάδου. Στην έβδομη συνεχόμενη χρονιά διεξαγωγής του, το 100% Hotel Show αποτέλεσε meeting point του αρχιτεκτονικού ξενοδοχειακού design, των νέων και εξελιγμένων ξενοδοχειακών trends και των διαφόρων επαγγελματιών του κλάδου, ενώ ο ανασχεδιασμός σημαντικών σημείων της έκθεσης ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τη μοναδική εμπειρία του επισκέπτη.
Ξεκινώντας από την είσοδο της έκθεσης, η αλλαγή ήταν εμφανής, καθώς η Demand Fairs & Media, η διοργανώτρια εταιρεία του 100% Hotel Show, σε συνεργασία με τη Χρυσή Τομή, επέλεξε έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης της εμπειρίας του check-in και της ροής των επισκεπτών, μηδενίζοντας σχεδόν τον χρόνο αναμονής παρά τον αισθητά αυξημένο αριθμό των επισκεπτών του 100% Hotel Show. Με ειδικά σχεδιασμένα check-in desks, ιδιαίτερου design, με το ξύλο και το πράσινο να επικρατούν στον χώρο, έγινε η υποδοχή τόσο των preregistered όσο και των νέων επισκεπτών της έκθεσης, και σε συνδυασμό με τα αυτόνομα και minimal check-in points των members του 100% Hotel Show, η νέα διάταξη της εισόδου ενίσχυσε τον upgraded χαρακτήρα της οργάνωσης, δίνοντας μία νέα πρώτη εικόνα κατά την είσοδο στην έκθεση. Παράλληλα, απέναντι από τον χώρο της εισόδου, η Χρυσή Τομή σχεδίασε και υλοποίησε έναν νέο, ιδιαίτερα αρχιτεκτονικό τρόπο παρουσίασης των 32 έργων που συμπεριλήφθηκαν στη βραχεία λίστα των 100% Hotel Design Awards 2019.
Συνεχίζοντας την πορεία προς το εσωτερικό της έκθεσης, το πρωτοποριακό installation του Rooms+Light ενέτεινε τη διαδραστική εμπειρία του επισκέπτη, αφού μέσα από τα 3 διαφορετικά δωμάτια ξενοδοχείου τονίστηκε η βαρύτητα του φωτισμού δωματίου στην εμπειρία του ταξιδιώτη. Για το συγκεκριμένο installation, η διοργανώτρια εταιρεία εμπιστεύτηκε τη Χρυσή Τομή, τον αρχιτέκτονα Μανώλη Οικονόμου αλλά και 3 μοναδικούς Lighting Designers.
Το δεύτερο σημείο αναφοράς του νέου σχεδιασμού του 100% Hotel Show δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το 100% Workshop Stage, όπου φιλοξενήθηκαν τα φετινά workshops ξεπερνώντας κάθε προσδοκία, τόσο με το ποιοτικό περιεχόμενό τους όσο και με το γεγονός ότι καθένα από αυτά ήταν Sold-Out. Η νέα διάταξη της αίθουσας των Workshops, πρόταση της εξειδικευμένης ομάδας της Χρυσής Τομής, κατάφερε να φιλοξενήσει περισσότερους επισκέπτες από κάθε άλλη χρονιά, ενώ ταυτόχρονα απέσπασε διθυραμβικά σχόλια από επισκέπτες και ομιλητές, τόσο κατά τη διάρκεια των Workshops όσο και κατά τη βραδιά των 100% Hotel Design Awards, που ουσιαστικά σηματοδότησε τα εγκαίνια της πρωτοποριακής αίθουσας.
Τέλος, στο 100% Hotel Show δημιουργήθηκε μία ειδική ενότητα, με τίτλο 100% Selected Products, όπου παρουσιάστηκαν επιλεγμένα από την ομάδα της Έκθεσης ξενοδοχειακά προϊόντα. Και σε αυτό το σημείο, η Χρυσή Τομή πρόσθεσε μία ξεχωριστή πινελιά, προσεγγίζοντας τον χώρο από μία διαφορετική οπτική που έδενε αρμονικά με το ύφος της έκθεσης, αναδεικνύοντας το κάθε προϊόν ξεχωριστά. Ταυτόχρονα, στο κεντρικό Lounge της έκθεσης, αίσθηση προκάλεσε το εμβληματικό περίπτερο της διοργανώτριας εταιρείας Demand Fairs & Media που φέρει την υπογραφή της Χρυσής Τομής, στο οποίο παρουσίασε αποτελεσματικά όλα τα projects και τα events της με έναν ιδιαίτερο σημειολογικό τρόπο, συνδυάζοντας ξύλινες επιφάνειες, άνισους όγκους και φυσικά το πράσινο.
Για την υλοποίηση αυτών των ιδιαίτερων κατασκευών, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλες τις εταιρείες που συμμετείχαν ως χορηγοί και βοήθησαν στην τελική απόδοση του εκάστοτε concept.
Οι Χορηγοί των κατασκευών της Εισόδου είναι:
- HOMAD
- INTERPLANTS
- PRIM
- YAGHT HOTEL INNOVATION
- ZAMPELIS LIGHTS
- ΑΦΟΙ ΚΡΑΛΗ
- ΓΥΨΟΤΕΧΝΙΚΗ
- ΔΙΑΣΤΡΑ
- ΚΑΤΣΑΝΔΡΗΣ
- ΚΑΥΚΑΣ
Οι Χορηγοί των κατασκευών του 100% Workshop Stage είναι:
Ο Χορηγός των κατασκευών του 100% Selected Products είναι: