{{user.name}}
IOO%
HOTEL
SHOW
TO LUXURY
ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ EVENT
ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ
ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ &
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Athens Main
Event
9-11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΕΚΘΕΤΗΣ ΛΑΒΕ ΜΕΡΟΣ
ΣΤΑ WORKSHOPS
ΕΓΓΡΑΨΟΥ
ΣΑΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ
ΕΓΓΡΑΨΟΥ ΣΤΑ
IOO% HOTEL WORKSHOPS
EN
GR

Ο Rob Davidson μιλά για το Business Traveling   |  Ελένη Σφηκάκη

Ο Rob Davidson μιλά για το Business Traveling

O Rob Davidson, γνωστός ερευνητής και αναλυτής της Reed Exhibitions, για την επίδραση των παγκόσμιων τάσεων στο business traveling στην Ευρώπη, έκανε ενδιαφέρουσα παρουσίαση στην Αθήνα. Η παρουσίαση έγινε στο Electra Palace Hotel, στις 28 Ιανουαρίου 2015, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της έκθεσης 100% Hotel Show.

Rob Davidson, γνωστός ερευνητής και αναλυτής της Reed Exhibitions, για την επίδραση των παγκόσμιων τάσεων στο business traveling στην Ευρώπη, έκανε ενδιαφέρουσα παρουσίαση στην Αθήνα.  Η παρουσίαση έγινε στο Electra Palace Hotel, στις 28 Ιανουαρίου 2015, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της έκθεσης 100% Hotel Show.

 Η παρουσίαση του Rob Davidson, αφορούσε στο ελληνικό συνεδριακό προϊόν και αναφέρθηκε σε τρεις τομείς:  Μια γενική αναφορά για την αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο και τα θετικά και αρνητικά για τη χώρα μας ως δυνητικός προορισμός για την προσέλκυση επιχειρηματικών ταξιδιών (συναντήσεων, συνεδρίων, ταξιδιών κινήτρων, πωλήσεων κ.λπ.). Η δεύτερη αναφορά αφορούσε στους τύπους των συνεδριακών αιθουσών και η τρίτη στη σημασία που έχει για την επιλογή διοργάνωσης η χώρα και το περιβάλλον που προσφέρει.

 

Ανάμεσα στα πολύ ενδιαφέροντα σημεία που έθιξε αξίζει να αναφερθούν:

 - Οι συνεδριακοί χώροι που φαίνεται να προτιμούν οι νεώτεροι σύνεδροι σήμερα χαρακτηρίζονται από διαφορετικότητα.  Για παράδειγμα ανέφερε ως επιτυχημένους συνεδριακούς χώρους Κάστρα, Μουσεία, Παλάτια.

 - Είναι ανάγκη οι αίθουσες να μπορούν να διαμορφώνονται ανάλογα με τις απαιτήσεις ενός συνεδρίου.  Σημείωσε ότι οι μεγάλες αίθουσες χρησιμοποιούνται ουσιαστικά σήμερα μόνο για την εναρκτήρια εκδήλωση και την τελετή λήξης.  Στη διάρκεια ενός συνεδρίου χρειάζονται πολλές μικρές αίθουσες στις οποίες συνεδριάζουν οι σύνεδροι ως ομάδες για να αναλύσουν, να ανταλλάξουν απόψεις και να καταλήξουν σε συμπεράσματα.

 - Μεγάλη σημασία θεωρεί ότι έχει η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό. Όπως είπε, η εικόνα της Ελλάδας είναι, όπως και των άλλων μεσογειακών χωρών, χαλαρή και αφορά κυρίως στην εικόνα ενός προορισμού διακοπών που παρουσιάζει αδυναμίες στη συνέπεια και στην ακρίβεια τόσο στην ώρα των συναντήσεων όσο και στην έγκαιρη ενημέρωση για αλλαγές σε ωράρια που αφορούν παρεχόμενες υπηρεσίες κ.λπ..

 

Για την αλλαγή αυτής της εικόνας, κάτι που έχει πετύχει όχι μόνο η Βαρκελώνη, αλλά όλη η Ισπανία, χρειάζεται να γίνει δουλειά.  Δουλειά που απαιτεί επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα ώστε να αλλάξει η εικόνα.

 

Συγκεκριμένα απαιτείται:

 - Ουσιαστική εκπαίδευση προσωπικού που θα ασχοληθεί με αυτόν τον τομέα με συγκεκριμένους στόχους προς εκπλήρωση.

 - Η πρόσκληση δημοσιογράφων από το εξωτερικό που γράφουν σε έντυπα αυτού του χώρου, οι οποίοι θα έρθουν και δουν στην πράξη πόσο σωστά και με συνέπεια μπορούν να λειτουργήσουν όλες οι αναγκαίες, για την επιτυχία ενός συνεδρίου, υπηρεσίες.

 -Να προσκληθούν επαγγελματίες οργανωτές εκδηλώσεων για να δουν τις πολύ καλές υποδομές που διαθέτει  η χώρα και το εξαιρετικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν, και το οποίο αποτελεί δυνατό συγκριτικό πλεονέκτημα.

 Ένα άλλο σημαντικό θέμα που υπομονεύει την εικόνα της Ελλάδας αλλά και δυσκολεύει την ικανότητά της να παρουσιάσει ένα προφίλ υψηλών προδιαγραφών που μπορεί να ικανοποιήσει αυστηρές απαιτήσεις στην ακρίβεια παράδοσης ενός έργου, είναι η  έλλειψη Στατιστικών.  Ένας αποτελεσματιός τρόπος για την ενίσχυση αλλά και την αλλαγή της εικόνας μιας χώρας είναι η συλλογή και παρουσίαση στατιστικών στοιχείων.  Τα στοιχεία αυτά για τον επαγγελματικό τουρισμό αφορούν τόσο στον αριθμό των ξενοδοχείων, συνεδριακών κέντρων, αιθουσών και άλλων υπηρεσιών υποστήριξης που υπάρχουν.  Πολύ θετικά και αποτελεσματιά μπορεί να λειτουργήσει και η δημοσίευση δηλώσεων εταιρειών και προσωπικοτήτων που οργάνωσαν ή συμμετείχαν σε συνέδρια στην Ελλάδα.

 

Πλεονεκτήματα του ελληνικού συνεδριακού προϊοντος:

 - Ένα θετικό σημείο που έθιξε ο Rob Davidson, το οποίο θεωρεί σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα, αφορά στα ελληνικά προϊόντα και το ελληνικό φαγητό που πρέπει να προβάλλεται και να παρουσιάζεται στα πλεονεκτήματα οργάνωσης συνεδρίων στην Ελλάδα, με αναφορές στις γαστρονομικές ιδιαιτερότητες της πόλης στην οποία θα γίνει το συνέδριο.

- Άλλο πλεονέκτημα είναι και το ελληνικό φως που στην Ελλάδα θεωρείται δεδομένο αλλά είναι σημαντικό για τους σύνεδρους από τις Βόρειες χώρες.


Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου

 Ο αποτελσματικότερος και οικονομικότερος τρόπος για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου είναι η ανάπτυξη του συνεδριακού τομέα. Η παρουσία  αυτού του τουριστικού προϊόντος αφορά και στους 12 μήνες το χρόνο με τη μικρότερη ζήτηση στην περίοδο της μεγάλης τουριστικής κίνησης, δηλαδή στους μήνες αιχμής.

 Εφόσον μάλιστα οι σύνεδροι ή άλλοι επισκέπτες που έρχονται στην Ελλάδα για επαγγελματικούς λόγους, έχουν σωστή ενημέρωση και τους γίνει παρουσίαση και ξενάγηση στην πόλη που έρχονται είναι βέβαιο ότι θα επιστρέψουν ως επισκέπτες αναψυχής. 

 Μία αποδοτική μέθοδος για την επιμήκυνση της περιόδου διαμονής των συνέδρων είναι η έγκαιρη ενημέρωση τους για σημαντικές διοργανώσεις που θα πραγματοποιηθούν πριν ή μετά το συνέδριο.  Στόχος αυτής της ενημέρωσης είναι η επιμήκυνση της διαμονής τους, που έχει αποδειχτεί ότι σε αυτήν την περίπτωση ο/η σύνεδρος θα συνοδεύεται από σύντροφο, ή/και παιδιά.

 

Αποτελεσματικά παραδείγματα

 Μια άλλη πολύ καλή πρακτική που έχει εφαρμόσει η Γερμανία είναι η παραγωγή ενός χάρτη με αναφορά στα ισχυρά σημεία κάθε πόλης με στόχο την προσέλκυση ειδικού κοινού.  Για παράδειγμα η Φρανκφούρτη προβάλλεται ως πόλη κατάλληλη για τη φιλοξενία ενός συνεδρίου οικονομολόγων.  Είναι η πόλη που χαρακτηρίζεται από την παρουσία πολλών οικονομολόγων και τραπεζών.  Αυτό μπορεί να ενισχύσει την προσέλευση σύνεδρων σε αυτό το Οικονομικό Συνέδριο που είναι άλλωστε και το ζητούμεν που θα καθορίσει την επιτυχία κάθε συνεδρίου.

Ελένη Σφηκάκη
Digital Marketing Manager
Η Ελένη Σφηκάκη, είναι υπεύθυνη για τη διαδικτυακή επικοινωνία της έκθεσης και την ανάπτυξη του διαδραστικού της χαρακτήρα, μέχρι το κεντρικό event.
CLOSE
ΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ HOTELIER WORKSHOP
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Είστε σίγουροι ότι θέλετε να παρακολουθήσετε το πιο κάτω Workshop;

Παρακαλώ επιβεβαιώστε τη συμετοχή σας.

{{workshop.name_gr}}

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}
Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΣΤΟ WORKSHOP
Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας σε αυτό το Workshop! Μπορείτε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας πατώντας εδώ.

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!

Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΣΤΟ IOO% HOTEL SHOW

Ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας για την έκθεση IOO% Hotel Show! Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής σας στο σύστημα, θα πρέπει να ανοίξετε το σύνδεσμο επιβεβαίωσης που έχει αποσταλεί στο email σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσετε να κατεβάσετε το εισιτήριό σας για να επισκεφθείτε την έκθεση, να κλείσετε ραντεβού με τους εκθέτες, αλλά και να κάνετε εγγραφή στα Workshops.


Μείνετε ενημερωμένοι για όλα τα νέα του IOO% Hotel Show ακολουθώντας μας στα Social Media