Σε συνεργασία με τον ξενοδόχο, προσδιορίζονται οι οικονομικοί στόχοι του καταλύματος και στη συνέχεια δημιουργείται μια tailor-made στρατηγική προς την επίτευξή τους, αναλαμβάνοντας:
- Δυναμική τιμολόγηση
- Online και Offline Πολιτικές τιμών
- Online και Offline παρουσία: OTAs, B2B and B2C channels, Travel Agents & Tour Operators
- Έρευνα για προσθήκη/κατάργηση εργαλείων πωλήσεων
- Εξατομικευμένη Στρατηγική Πωλήσεων
- Επικοινωνία με νέους συνεργάτες
- Έρευνα ανταγωνισμού
- Προσφορές και εκπτώσεις
- Στατιστική ανάλυση προόδου
- Barter agreements & Influencer Marketing
Με εξειδίκευση στο Revenue Management και ιστορικά μέση αύξηση τζίρου 30% τον πρώτο χρόνο συνεργασίας για τα καταλύματα που την εμπιστεύονται, η Reminds Hospitality αναλαμβάνει το περίπλοκο έργο της δημιουργίας και εκτέλεσης στρατηγικής πωλήσεων, πλήρως προσαρμοσμένης στις ανάγκες του εκάστοτε καταλύματος.
Επικοινωνήστε με έναν εξειδικευμένο συνεργάτη της Reminds Hospitality.