Το Food Consulting μπορεί να εφαρμοστεί τόσο σε καταλύματα που έχουν ήδη δημιουργήσει το μενού τους, όσο και σε αυτά που στοχεύουν στην ανανέωσή του.
Στην πρώτη περίπτωση, όταν δηλαδή το κατάλυμα διαθέτει ήδη μενού, αυτό που θα επιτύχουν τα ξενοδοχεία μέσω της υπηρεσίας Food Consulting είναι η βελτιστοποίησή του, είτε με ανάλυση, έλεγχο και μείωση του συνολικού κόστους από 15 ως 30%, είτε με πιθανές προσθαφαιρέσεις επιλογών, πάντα σε συνεννόηση με τους υπεύθυνους του εκάστοτε καταλύματος.
Αν, ωστόσο, το ζητούμενο για το ξενοδοχείο είναι ένα ή περισσότερα νέα μενού για οποιαδήποτε ανάγκη (μπουφέ ή à la carte πρωινό, brunch menu, pool bar ή beach bar menu, à la carte ή μπουφέ εστιατόριο, κ.λπ.), τότε ο σχεδιασμός περιλαμβάνει ένα συνολικό πλάνο παραμέτρων και ενεργειών που θα ακολουθηθούν. Σε αυτή τη διαδικασία το ίδιο το ξενοδοχείο θα κληθεί να απαντήσει σε ερωτήσεις, κάτι που ενδεχομένως δεν είχε κάνει πιο πριν, οι οποίες θα οδηγήσουν στην αρχική κατεύθυνση που μπορεί να έχει ο κατάλογος του εστιατορίου. Οι ερωτήσεις θα μπορούσαν να είναι οι εξής: Ποια θα είναι η θεματική του νέου μενού; Ποια η σχέση του με τον τοπικό χαρακτήρα; Με ποιον τρόπο το concept του χώρου θα ενταχθεί στο ευρύτερο αφήγημα του ξενοδοχείου; Ποιο είναι το ζητούμενο για την εμπειρία του επισκέπτη;
Οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι της Web Hotelway, στο πλαίσιο του Food Consulting, αναλαμβάνουν για τα ξενοδοχεία:
Την κοστολόγηση και το συνταγολόγιο του μενού, καθώς και τη market list των απαραίτητων προϊόντων, με τον πλέον συστηματικό και αναλυτικό τρόπο.
Την εκπαίδευση του προσωπικού, την αναλυτική ανάθεση αρμοδιοτήτων, αλλά και τη δημιουργία του προγράμματος για την ομαλή λειτουργία της κουζίνας.
Την παρουσίαση και φωτογράφιση του μενού με τον executive chef, αλλά και τη μόνιμη επικοινωνία μαζί του για οτιδήποτε χρειαστεί.
Την παραγγελιοληψία, μέσω ειδικού συνεργάτη που διαθέτει ένα ολοκληρωμένο πακέτο για τις ανάγκες του εστιατορίου, όπως υπολογιστές, POS, ασύρματα τερματικά, εκτυπωτές, σύστημα server, λογισμικό, υπηρεσίες υλοποίησης έργου, συμβόλαια υποστήριξης κ.λπ. Έχει παρατηρηθεί πως η σωστή διαχείριση ισοδυναμεί με αύξηση στον τζίρο της τάξεως του 7-13%, κυρίως λόγω εξάλειψης των χαμένων παραγγελιών και γρηγορότερης συνολικά ανταπόκρισης.
Τη διαδικτυακή παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες μέσω εξωτερικής ομάδας συνεργατών.