Είναι, πλέον, γνωστό, ότι το 100% Hotel Show δεν αποτελεί απλά μια έκθεση που παρουσιάζει λύσεις εξοπλισμού και προμηθειών για ξενοδόχους, αλλά ένα Premium Event που, σε συνεργασία με κορυφαίες εταιρείες του Ελληνικού Τουρισμού, αναλύει τα νέα trends της ξενοδοχειακής αγοράς. Ειδικά φέτος, που οι εξελίξεις στον παγκόσμιο τουρισμό έχουν οδηγήσει τον ξενοδοχειακό κλάδο σε μια νέα εποχή, αφού αλλάζει τόσο το distribution model των ξενοδοχείων όσο και ο τρόπος που τα νέα καταλύματα σχεδιάζονται και κατασκευάζονται, όλη η έκθεση αναπροσαρμόζεται στις νέες συνθήκες, φιλοδοξώντας να παρουσιάσει τη νέα κατάσταση στην οποία εισέρχεται ο Ελληνικός Κόσμος της Φιλοξενίας, μέσω του εκθεσιακού μείγματος που θα φιλοξενήσει αλλά και των δράσεων που θα παρουσιάσει.
Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε ποια είναι τα κομβικότερα κομμάτια που αναμένεται να απασχολήσουν τους Έλληνες Ξενοδόχους το 2020, αλλά και με ποιον τρόπο το 100% Hotel Show θα δώσει απαντήσεις σε καίρια ζητήματα που προκύπτουν.
Με την κατάρρευση των B2B κολοσσών και την είσοδο της Google στο κομμάτι των direct bookings, η πωλησιακή αυτονομία των Ξενοδοχείων θα απασχολήσει ακόμη και κλασικούς μαζικούς τουριστικούς προορισμούς
Αν και σε πρώτη ανάγνωση η χρεοκοπία του Thomas Cook είναι ένα σοκαριστικό και δυσάρεστο γεγονός, με αρκετές ξενοδοχειακές -και όχι μόνο- επιχειρήσεις να πλήττονται, η παράλληλη ανάπτυξη των direct B2C πωλήσεων, ειδικά μέσω νέων επιλογών όπως τα meta-search channels και το ανερχόμενο domination από την Google, αναμένεται να δώσει διεξόδους και να προσφέρει μια νέα λογική στην ξενοδοχειακή αγορά. Ακόμη και οι παραδοσιακοί Ξενοδόχοι φαίνεται ότι θα εισέλθουν στη λογική της πωλησιακής αυτονομίας μέσα από τα booking engines τους, αλλάζοντας το τοπίο των online κρατήσεων. Σαφώς, αυτό δεν λύνει το θέμα των αερομεταφορών που αποτελεί μείζον ζήτημα, ωστόσο, δεν παύει να αποτελεί μια από τις πολλά υποσχόμενες εναλλακτικές. Ταυτόχρονα, το timing για άνοιγμα νέων αγορών φαίνεται να είναι ιδανικό, καθώς το χάσμα που θα δημιουργηθεί μετά το κλείσιμο του Thomas Cook, αποτελεί σημαντική ευκαιρία για άλλους δυνατούς οργανισμούς σε Β2Β επίπεδο. Όλο το ζήτημα της αυτονομίας, αλλά και των νέων λύσεων, θα αναλυθεί εκτενώς σε μια σειρά από ειδικά Workshops στα οποία θα παρουσιαστούν οι νέες λύσεις πωλήσεων, καθώς επίσης και στο ειδικό segment της έκθεσης 'Digital & Sales', όπου οι εταιρείες που συμμετέχουν θα παρουσιάσουν έξυπνες και αποτελεσματικές προτάσεις.
Η εύρεση Προσωπικού Ξενοδοχείου αποτελεί το νούμερο 1 θέμα προς διαχείριση, ειδικά σε προορισμούς με περιορισμένο seasonality, με νέα μοντέλα συνεργασιών να αναπτύσσονται αλλά και το outsourcing HR να εδραιώνεται ακόμη περισσότερο
Τη φετινή χρονιά, η εύρεση προσωπικού αποτέλεσε ένα από τα σημαντικότερα θέματα της ξενοδοχειακής αγοράς, με τις διαθέσιμες λύσεις να είναι ιδιαίτερα περιορισμένες. Το 2020, όμως, αναμένεται να αναδειχθεί σε χρονιά-ορόσημο για το Ξενοδοχειακό HR, καθώς οι επαγγελματίες του κλάδου έχουν στρέψει πλέον την προσοχή τους στο ζήτημα αυτό. Με ολοένα και περισσότερα brands να προσφέρουν στοχευμένες υπηρεσίες εύρεσης προσωπικού ξενοδοχείου και την εκπαίδευση να αποτελεί μια από τις πλέον ανερχόμενες υπηρεσίες, το θέμα "προσωπικό ξενοδοχείου" αναμένεται να λάβει μια εντελώς διαφορετική υπόσταση. Το 100% Hotel Show, για πρώτη φορά, παίρνει ενεργό ρόλο στην επίλυση του συγκεκριμένου προβλήματος, φιλοξενώντας τις "Ημέρες Καριέρας της Workathlon", όπου δεκάδες ξενοδόχοι θα συναντήσουν πιθανούς υποψηφίους, προετοιμάζοντας εγκαίρως τη νέα season. Ταυτόχρονα, η συνεργασία του θεσμού με τη Hotelier Academy αναβαθμίζεται ακόμη περισσότερο, καθώς, πέρα από τη νέα μορφή των 100% Hotel Workshops, θα ανακοινωθεί και το πλάνο του 100% Hotel Workshop Tour 2020, που αλλάζει λογική και αναβαθμίζει το εκπαιδευτικό του περιεχόμενο ακόμη περισσότερο.
Η έντονη ξενοδοχειακή κατασκευαστική ανάπτυξη οδηγεί σε νέες Αρχιτεκτονικές μεθόδους σχεδιασμού, με γνώμονα πρωτότυπα Ξενοδοχειακά Concepts που επηρεάζουν τον τρόπο ανάπτυξης των feasibility studies
Τα τελευταία δύο χρόνια, το άκουσμα της ανάπτυξης νέων ξενοδοχείων σε όλη την Ελλάδα δεν αποτελεί γεγονός που προκαλεί έκπληξη, αφού ο ρυθμός ανέγερσης είναι πραγματικά αξιοσημείωτος. Με τα πρώτα αποτελέσματα, όμως, της υπερπροσφοράς να κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου στις νέες επενδύσεις, η στρατηγική προδιαγραφή ολοκληρωμένων Hotel Concepts πριν την Αρχιτεκτονική μελέτη γίνεται ολοένα και πιο απαραίτητη. Το Design και ο Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός των ξενοδοχείων εξακολουθούν να αποτελούν τον καμβά που αποτυπώνει την επιτυχία των νέων ξενοδοχείων, όμως οι μελετητές αναζητούν ένα πιο ολοκληρωμένο feedback, που θα περιγράφει τόσο το operation όσο και την εμπειρία που θα ζει ο ταξιδιώτης. Ως εκ τούτου, οι προδιαγραφές είναι πλέον απαραίτητο να δίνονται με έναν πιο ολοκληρωμένο τρόπο και σε έναν αυξημένο βαθμό εξειδίκευσης, γεγονός που εντάσσει στη διαδικασία επαγγελματίες όπως Lighting Designers και Landscape Architects. Από την πλευρά της οικονομοτεχνικής μελέτης, όμως, η ύπαρξη ενός καθορισμένου Ξενοδοχειακού Concept επηρεάζει τόσο την έρευνα όσο και τη μελέτη που θα προκύψει, δίνοντας πιο αξιόπιστα αποτελέσματα. Έτσι, συνδυάζοντας τη διαδικασία δημιουργίας ενός Concept με την Αρχιτεκτονική μελέτη και την ύπαρξη εξειδικευμένων συνεργατών, το 100% Hotel Show θα δημιουργήσει στην είσοδό του ένα διαδραστικό πείραμα, που θα παρουσιάζει στον ξενοδόχο με απτό τρόπο τη διασύνδεση των τριών αυτών παραγόντων, καθώς και την τεράστια σημασία τους. Ένα project που θα αναλυθεί σε ένα ειδικό Masterclass και θα σχολιαστεί ακόμη και από οικονομοτεχνικής πλευράς.