Με curator ένα από τα δυναμικότερα distribution channels του γαστρονομικού τουρισμού, το Destsetters, θα παρουσιαστεί ένα advanced workshop για την καλύτερη ανάπτυξη του γαστρονομικού χαρακτήρα ενός boutique ξενοδοχείου. Το Destsetters θα παρουσιάσει προτάσεις σχετικά με το πώς μπορεί να στηθεί το γαστρονομικό identity του ξενοδοχείου, συμβουλές για κομβικά σημεία πάνω στο στήσιμο του πρωινού και προτεινόμενους τρόπους προώθησης των εστιατορίων αλλά και των υπηρεσιών σχετικά με την εστίαση. Κύριος στόχος του workshop, είναι οι ξενοδόχοι που θα το παρακολουθήσουν να αποκτήσουν ουσιαστικές και πρακτικές γνώσεις, που θα βελτιώσουν την απόδοση των F&B; τμημάτων των ξενοδοχείων τους.
Keypoints
- Γαστρονομικό Identity Ξενοδοχείου: Τι πρέπει να προσέξετε κατά το στήσιμο του brand identity του ξενοδοχείου σας, έτσι ώστε να αναδειχθεί ο γαστρονομικός του χαρακτήρας, και βασικές ενέργειες που θα ενισχύσουν τα εστιατόριά σας στους δυνητικούς επισκέπτες του ξενοδοχείου σας.
- Η σημασία της διαφοροποίησης των εστιατορίων: Τι πρέπει να προσέξετε κατά τη διαμόρφωση των εστιατορίων του ξενοδοχείου σας, η σημασία της διαφοροποίησης των χώρων και ο ρόλος του πρωινού στη συνολική γαστρονομική εμπειρία αλλά και τις πωλήσεις του επισιτιστικών τμημάτων.
- Τεχνολογικές εφαρμογές προώθησης των εστιατορίων: Παραδείγματα και εφαρμογές για την αποτελεσματική και αυτοματοποιημένη προώθηση των εστιατορίων σας, μέσω των Wi-Fi δικτύων και mobile applications.