{{user.name}}
IOO%
HOTEL
SHOW
TO LUXURY
ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ EVENT
ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ
ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ &
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Athens Main
Event
9-11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024
LOGIN VISITOR EXHIBITOR TAKE PART
IN THE WORKSHOPS
REGISTER
AS VISITOR
REGISTER TO
IOO% HOTEL WORKSHOPS
EN
GR

Τάσεις Ταξιδιωτικής Ζήτησης για Ελληνικούς Προορισμούς: Σημαντική Ανάκαμψη το Α’ Τετράμηνο του 2022 σε σχέση με το 2019   |  100% Hotel Specials Team

Τάσεις Ταξιδιωτικής Ζήτησης για Ελληνικούς Προορισμούς: Σημαντική Ανάκαμψη το Α’ Τετράμηνο του 2022 σε σχέση με το 2019

Αισιόδοξη κρίνεται η επερχόμενη τουριστική περίοδος για 7 ελληνικούς προορισμούς πρώτης γραμμής (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Μύκονος, Σαντορίνη, Νάξος, Ελούντα, Ρόδος) όπως δείχνουν τα δεδομένα για το πρώτο τετράμηνο του 2022 από τη τουριστική ζήτηση μέσω διαδικτύου σε σχέση με τα προηγούμενα έτη.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι ταξιδιώτες στο πλαίσιο της έρευνας και προετοιμασίας του ταξιδιού τους, μεταξύ των οποίων των οποίων περιλαμβάνεται και η έρευνα / αναζήτηση για διαμονή, έχει ιδιαίτερη σημασία να παρακολουθήσουμε πώς διαμορφώνονται οι τάσεις της τουριστικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για διαμονή στους παρακάτω 7 προορισμούς.

Με βάση το Δείκτη Ανάκαμψης μετράμε την ποσοστιαία μεταβολή του όγκου διαδικτυακών αναζητήσεων που γινεται διεθνώς για διαμονή στον εκάστοτε προορισμό σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά αλλά και με το 2019 που αποτελεί το σημείο αναφοράς για τον τουρισμό.

Επισημάνσεις σχετικά με τις τάσεις ταξιδιωτικής ζήτησης μέσω διαδικτύου για την  Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Μύκονος, τη Σαντορίνη, τη Νάξος, την Ελούντα και τη Ρόδος [Επικαιροποιημένα στοιχεία Απριλίου 2022]:

fab3c83a11046577546f8ff6262db0e9.jpg

 ΑΘΗΝΑ

Για το πρώτο τετράμηνο του 2022, παρατηρείται αύξηση του συνολικού όγκου διαδικτυακών αναζητήσεων σχετικά με διαμονή στην Αθήνα κατά 36% σε σχέση με το 2019 και αύξηση κατά 316% σε σχέση με το 2021. Οι 3 χώρες με τη μεγαλύτερη αύξηση του συνολικού όγκου αναζητήσεων για το πρώτο τετράμηνο του 2022, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, είναι οι ΗΠΑ (αύξηση 75%), Ηνωμένο Βασίλειο (αύξηση 61%) και Γερμανία (αύξηση 55%). Ενώ η Κύπρος και η Ιταλία είχαν σημαντική αύξηση 514% και 172% αντίστοιχα σε σχέση με το 2021, παραμένουν ακόμη λίγο πίσω σε σχέση με τα επίπεδα ζήτησης του 2019 με την Κύπρο να παρουσιάζει μείωση 1% και την Ιταλία να παρουσιάζει μείωση 3%.

b915da6be8cc91eac27c4c6d1b30a052.jpg


ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 

Η Θεσσαλονίκη για το πρώτο τετράμηνο του 2022 παρουσιάζει αύξηση του συνολικού όγκου διαδικτυακών αναζητήσεων για διαμονή κατά 29% σε σχέση με το 2019 και αύξηση κατά 274% σε σχέση με το 2021. Οι 3 κορυφαίες χώρες σε επίπεδο αναζητήσεων για διαμονή στη Θεσσαλονίκη είναι η Γερμανία, η Κύπρος και το Ηνωμένο Βασίλειο. Ειδικότερα, το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης των αναζητήσεων σε σχέση με το 2022 παρουσιάζουν οι ΗΠΑ (αύξηση 53%) και η Γερμανία (αύξηση 28%).

cec7db7555762e57702ccd91633bfdae.jpg


ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ 

Για το πρώτο τετράμηνο του 2022 έχουμε σημαντική αύξηση του συνολικού όγκου διαδικτυακών αναζητήσεων για διαμονή στη Σαντορίνη κατά 33% σε σχέση με το 2019 και αύξηση κατά 97% σε σχέση με το 2021. Οι 2 κορυφαίες χώρες σε επίπεδο αναζητήσεων για διαμονή στη Σαντορίνη είναι με διαφορά το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ, ενώ ακολουθούν η Γαλλία, και η Ιταλία. Αξίζει να επισημανθεί, οτι τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση διαδικτυακών αναζητήσεων σε σχέση με το 2019 παρουσιάζει η Γαλλία (αύξηση 70%).

b6e973b1c731075cac6d00a293e758ac.jpg


ΜΥΚΟΝΟΣ 

Το νησί της Μυκόνου είναι πόλος έλξης τουριστών από όλο τον κόσμο. Βλέπουμε πως για το πρώτο τετράμηνο του 2022 έχουμε σημαντική αύξηση του συνολικού όγκου διαδικτυακών αναζητήσεων για διαμονή στη Μύκονο κατά 30% σε σχέση με το 2019 και αύξηση κατά 134% σε σχέση με το 2021, ενώ οι 4 κορυφαίες χώρες είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η Γερμανία και η Ιταλία. Οι 3 χώρες με αύξηση πάνω από το 50% του συνολικού όγκου αναζητήσεων για το πρώτο τετράμηνο του 2022, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, είναι η Γαλλία (αύξηση 64%), η Γερμανία (αύξηση 59%) και οι ΗΠΑ (αύξηση 55%).

13fdadb5a0a73dafe0f3631c894f1f69.jpg


ΝΑΞΟΣ

Η Νάξος έχει τη μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο σε σχέση με το 2019 σε σχέση με τους υπόλοιπους 6 προορισμούς που μελετώνται Παρατηρείται αύξηση του συνολικού όγκου διαδικτυακών αναζητήσεων για διαμονή στη Νάξο κατά 55% σε σχέση με το 2019 και αύξηση κατά 126% σε σχέση με το 2021. Οι 4 κορυφαίες χώρες σε επίπεδο αναζητήσεων για διαμονή στη Νάξο το πρώτο τετράμηνο του 2022 είναι η Γερμανία, η Ιταλία το Ηνωμένο Βασίλειο και Γαλλία. Όλες οι χώρες παρακολούθησης είχαν σημαντική αύξηση από 34% και πάνω.

3196bc0eb2e874fdeb017d8bcf96849d.jpg


ΡΟΔΟΣ 

Παραμένει σε σημαντική άνοδο η τουριστική ζήτηση για το νησί της Ρόδου. Συγκεκριμένα, το πρώτο τετράμηνο του 2022 έχουμε αύξηση του συνολικού όγκου διαδικτυακών αναζητήσεων για διαμονή στη Ρόδο κατά 52% σε σχέση με το 2019 και αύξηση κατά 230% σε σχέση με το 2021. Οι δύο κορυφαίες χώρες με σημαντική διαφορά βάσει αναζητήσεων είναι το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία, ακολουθούν η Γαλλία και η Ολλανδία. Ειδικότερα, το μεγαλύτερο ποσοστό αύξηση των αναζητήσεων σε σχέση με το 2022 παρουσιάζουν η Γερμανία (αύξηση 73%) και η Ολλανδία (αύξηση 51%).

39252ad8da5cd90211d2f271e17dc714.jpg


ΕΛΟΥΝΤΑ

Το πρώτο τετράμηνο του 2022 έχουμε σημαντική αύξηση του συνολικού όγκου διαδικτυακών αναζητήσεων για διαμονή στην Ελούντα κατά 43% σε σχέση με το 2019 και αύξηση κατά 151% σε σχέση με το 2021. Οι 4 κορυφαίες χώρες σε επίπεδο αναζητήσεων για διαμονή στην Ελούντα είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και ακολουθουν με μεγάλη διαφορά η Γαλλία και οι ΗΠΑ. Αξίζει να επισημανθεί, οτι τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση διαδικτυακών αναζητήσεων σε σχέση με το 2019 παρουσιάζει η Γερμανία και η Αυστρία (αύξηση 80%)

11a9fdaee34b22631c1255e0e6bc1412.jpg


 

Σχετικά με την έρευνα:

Αποτελεί μέρος του εγχειρήματος Tourix Analytics, της εταιρείας Tourix, που εξειδικεύεται στο Digital Tourism Marketing, με σκοπό την αξιοποίηση των εξειδικευμένων δεδομένων και εργαλείων, του ανθρώπινου δυναμικού της για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με τις τάσεις της τουριστικής ζήτησης για ελληνικούς προορισμούς. Η έρευνα βασίζεται στον όγκο αναζητήσεων που συλλέχθηκε χρησιμοποιώντας 15.800 όρους αναζητήσεων που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την διαμονή στον εκάστοτε προορισμό. Δείτε αναλυτικότερα στοιχεία για την Τουριστική Ζήτηση μέσω διαδικτύου σε σχέση με διαμονή για την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, τη Νάξο, την Ελούντα και τη Ρόδο: https://analytics.tourix.gr/

100% Hotel Specials Team
Demand Fairs & Media Specialized Executives And Selected External Partners.
The 100% Hotel Specials team is researching and recording the modern needs of the hospitality industry, as well as the new trends and innovations related to the creation, operation and development of hotel businesses. The results of this systematic effort are incorporated into the content of 100% Hotel Specials articles.
CLOSE
SEND MESSAGE
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
HOTELIER WORKSHOP PARTICIPATION
CONFIRM PARTICIPATION

Are you sure you wish to attend the below Workshop?

Please confirm your participation to the following.

{{workshop.name_en}}?

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}
YOUR WORKSHOP REGISTRATION
YOUR REGISTRATION IS CONFIRMED

Thank you for confirming your participation in this Workshop. Please download your ticket by clicking here.

Thank you for confirming your participation.

YOUR REGISTRATION AT IOO% HOTEL SHOW

Thank you for your interest in IOO% Hotel Show! Please click on the confirmation link we have sent at your email to complete your registration. Upon completion, you will be able to download your entrance badge, schedule appointments with exhibitors, and register for our workshops.


Stay updated with IOO% Hotel Show news by following us on Social Media: