{{user.name}}
IOO%
HOTEL
SHOW
Η PREMIUM
ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
& VILLAS OWNERS
ΣΤΗΝ ΚΡΉΤΗ!
CRETE
SEASONAL
EDITION
22>23
ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ
2025
LOGIN VISITOR EXHIBITOR TAKE PART
IN THE WORKSHOPS
REGISTER
AS VISITOR
EN
GR

Τα βασικά εργαλεία για να παροτρύνετε τους ταξιδιώτες να κλείσουν δωμάτιο απευθείας από το ξενοδοχείο σας   |  Hotelier Academy

Τα βασικά εργαλεία για να παροτρύνετε τους ταξιδιώτες να κλείσουν δωμάτιο απευθείας από το ξενοδοχείο σας

Η Hotelier Academy το πιο σύγχρονο και εξειδικευμένο κανάλι εκπαίδευσης των Ξενοδόχων στην Ελλάδα συνεργάζεται με τα 100% Ηotel Specials προσφέροντας στοχευμένο υλικό αρθρογραφίας.

Καθώς η δημιουργία ενός επιτυχημένου website ξενοδοχείου είναι μια δυναμική διαδικασία και αφού οι εξελίξεις στον online κόσμο είναι διαρκείς, είναι σημαντικό να υπάρχουν συνεχείς αναβαθμίσεις τόσο σε σχέση με τις τεχνολογικές εξελίξεις, όσο και με την αναδιαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς.  Δείτε λοιπόν, ποια βασικά εργαλεία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, έτσι ώστε να ενισχύσετε το revenue του ξενοδοχείου σας!

1. Widget σύγκρισης τιμών για ενίσχυση των άμεσων πωλήσεων

Ανεξάρτητα από το αν ένας ταξιδιώτης κατέληξε στο website σας από μια διαφήμιση ή έπειτα από έρευνα στη Google αφού σας συνάντησε σε κάποιο OTA, ένα είναι βέβαιο: ότι αναζητά την καλύτερη τιμή και γνωρίζει ότι μπορεί να αγοράσει το ξενοδοχείο σας και από άλλες πηγές. Υπάρχουν πλέον ειδικά widgets που μπορούν να παρουσιάσουν στον επισκέπτη του website σας σε ποια τιμή μπορούν να αγοράσουν το ξενοδοχείο σας στα διάφορα OTA, αλλά και στο δικό σας booking engine, δίνοντας έμφαση στο γεγονός ότι διαθέτετε την καλύτερη τιμή και ενισχύοντας τις άμεσες κρατήσεις.

Η χρήση αυτού του εργαλείου θέλει ιδιαίτερη προσοχή, καθώς αν η δική σας τιμή απέχει πολύ από τις τιμές πώλησης στα OTAs, ενδέχεται να δημιουργήσει καχυποψία στον επισκέπτη και να λειτουργήσει αρνητικά.

2. Loyalty Προγράμματα μέσω του Booking Engine

Όπως αναφέρθηκε στην προηγούμενη παράγραφο, η παροχή ανταγωνιστικής τιμής θα πρέπει να γίνεται προσεκτικά, τόσο για λόγους parity, όσο και εντυπώσεων. Το πρόβλημα αυτό το λύνουν τα loyalty προγράμματα που παρέχουν κάποια booking engines, και τα οποία δίνουν περισσότερα προνόμια ή ειδικές τιμές στα εγγεγραμμένα μέλη στο σχετικό loyalty πρόγραμμα του εκάστοτε ξενοδοχείου. Ο ταξιδιώτης κάνει ειδική εγγραφή στο account που παρέχει το booking engine του ξενοδοχείου, δίνοντας την δυνατότητα στον ξενοδόχο να αυξάνει τις άμεσες κρατήσεις του, ενώ ταυτόχρονα να συγκεντρώνει περισσότερα στοιχεία για το ταξιδιωτικό κοινό.

3. Εργαλείο δημοσίευσης προσφορών για τόνωση των χαμηλότερων περιόδων

Οι προσφορές είναι αναμφισβήτητα κάτι που το ταξιδιωτικό κοινό αγαπάει. Αποτελεί μάλιστα και ένα από τα δυνατότερα εργαλεία που θα σας βοηθήσει να μετατρέψετε τους επισκέπτες του Website σας σε πραγματικούς πελάτες. Η προδιαγραφή ενός μηχανισμού που θα ενημερώνει άμεσα το κοινό σας για υπάρχουσες προσφορές, είναι και ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία αύξησης των αυτόνομων κρατήσεών σας. Τη δυνατότητα αυτή την παρέχουν πλέον και αρκετά booking engines. Ωστόσο, σε περίπτωση που το δικό σας δεν υποστηρίζει κάτι ανάλογο, ζητήστε από την εταιρεία που φτιάχνει το website σας την πρόβλεψη ανάλογου μηχανισμού. Είναι βέβαια σημαντικό τα σχετικά pop up της προσφοράς να εμφανίζονται στα σωστά σημεία και να μην εμποδίζουν το εύκολο navigation, διασφαλίζοντας όμως την ορατότητα της προσφοράς.

4. Ειδικό περιβάλλον για το κοινό που έχει κάνει ήδη κράτηση

Εκτός από το κοινό που κάνει έρευνα, τα websites των ξενοδοχείων τα επισκέπτονται και οι ταξιδιώτες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την κράτησή τους, προκειμένου να λάβουν περισσότερες πληροφορίες. Η δημιουργία ενός ειδικού Section για το κοινό αυτό μπορεί όχι μόνο να συγκεντρώσει στοιχεία από ταξιδιώτες που έχουν κάνει κράτηση από μια τρίτη πηγή και επισκέφτηκαν στη συνέχεια το website σας, αλλά και να τους ενημερώσει σχετικά με το τι μπορούν να κάνουν μέσα ή γύρω από το ξενοδοχείο. Η upgraded αυτή υπηρεσία μπορεί να αυξήσει την ικανοποίηση των ταξιδιωτών, αλλά και να οδηγήσει σε αύξηση πωλήσεων του εστιατορίου ή του spa.

Το άρθρο αναπτύχθηκε από την Hotelier Academy

Hotelier Academy
Educational Blog
Η Hotelier Academy το πιο σύγχρονο και εξειδικευμένο κανάλι εκπαίδευσης των Ξενοδόχων στην Ελλάδα συνεργάζεται με τα 100% Ηotel Specials προσφέροντας στοχευμένο υλικό αρθρογραφίας. Μια πολύτιμη πηγή γνώσης για τους σύγχρονους ξενοδόχους, που παρέχει συμβουλές για τη διαχείριση των ξενοδοχείων, το μάρκετινγκ, τις πωλήσεις στο διαδίκτυο, τις λειτουργίες και το σύγχρονο design. Η εξειδικευμένη ομάδα της Hotelier Academy, μοιράζεται απλόχερα τις γνώσεις της με τον ξενοδοχειακό κόσμο και παρουσιάζει τις εμπειρίες της από καταπληκτικά ξενοδοχεία από όλο τον κόσμο.
CLOSE
SEND MESSAGE
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
HOTELIER WORKSHOP PARTICIPATION
CONFIRM PARTICIPATION

Are you sure you wish to attend the below Workshop?

Please confirm your participation to the following.

{{workshop.name_en}}?

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}
YOUR WORKSHOP REGISTRATION
YOUR REGISTRATION IS CONFIRMED

Thank you for confirming your participation in this Workshop. Please download your ticket by clicking here.

Thank you for confirming your participation.

YOUR REGISTRATION AT IOO% HOTEL SHOW

Thank you for your interest in IOO% Hotel Show! Please click on the confirmation link we have sent at your email to complete your registration. Upon completion, you will be able to download your entrance badge, schedule appointments with exhibitors, and register for our workshops.


Stay updated with IOO% Hotel Show news by following us on Social Media: