Κάθε χρόνο το 100% Hotel Show αλλάζει τη μορφή του MEC Παιανίας, μετατρέποντάς το από το παραδοσιακό εκθεσιακό κέντρο που όλοι γνωρίζουμε σε ένα μοντέρνο σημείο αναφοράς του Ξενοδοχειακού κλάδου. Στην έβδομη συνεχόμενη χρονιά διεξαγωγής του, το 100% Hotel Show αποτέλεσε meeting point του αρχιτεκτονικού ξενοδοχειακού design, των νέων και εξελιγμένων ξενοδοχειακών trends και των διάφορων επαγγελματιών του κλάδου και ο ανασχεδιασμός σημαντικών σημείων της έκθεσης ενίσχυσε ακόμα περισσότερο την μοναδική εμπειρία του επισκέπτη.
Ξεκινώντας από την είσοδο της έκθεσης, η αλλαγή φέτος ήταν εμφανής καθώς η Demand Fairs & Media, η διοργανώτρια εταιρεία του 100% Hotel Show, σε συνεργασία με την Χρυσή Τομή επέλεξαν έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης της εμπειρίας του check-in και της ροής των επισκεπτών μηδενίζοντας σχεδόν τον χρόνο αναμονής παρά τον αισθητά αυξημένο αριθμό των επισκεπτών του 100% Hotel Show. Με ειδικά σχεδιασμένα check-in desks, ιδιαίτερου design με το ξύλο και το πράσινο να επικρατούν στον χώρο, υποδέχθηκαν τόσο τους preregistered όσο και τους νέους επισκέπτες της έκθεσης και σε συνδυασμό με τα αυτόνομα και minimal check-in points των members του 100% Hotel Show, η νέα διάταξη της εισόδου, ενίσχυσε τον upgraded χαρακτήρα της οργάνωσης δίνοντας μία νέα πρώτη εικόνα κατά την είσοδό στην έκθεση. Συνεχίζοντας την πορεία προς το εσωτερικό της έκθεσης, το πρωτοποριακό installation του Rooms+Lights, τόνισε την διαδραστική εμπειρία του επισκέπτη, αφού μέσα από τα 3 διαφορετικά δωμάτια ξενοδοχείου, σημειώθηκε η βαρύτητα του φωτισμού δωματίου στην εμπειρία του ταξιδιώτη. Για το συγκεκριμένο installation, η διοργανώτρια εταιρεία, εμπιστεύτηκε την Χρυσή Τομή, τον αρχιτέκτονα Μανώλη Οικονόμου αλλά και 3 μοναδικούς Lighting Designers.
Το δεύτερο σημείο αναφοράς του νέου σχεδιασμού του 100% Hotel Show, δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το Workshop Stage, όπου φιλοξενήθηκαν τα φετινά workshops ξεπερνώντας κάθε προσδοκία τόσο με το ποιοτικό περιεχόμενό τους όσο και με το γεγονός ότι καθένα από αυτά ήταν Sold-Out. Η νέα διάταξη της αίθουσας των Workshop, πρόταση της εξειδικευμένης ομάδας της Χρυσής Τομής, κατάφερε να φιλοξενήσει περισσότερους επισκέπτες από κάθε άλλη χρονιά, ενώ ταυτόχρονα απέσπασε διθυραμβικά σχόλια από επισκέπτες και ομιλητές, τόσο κατά τη διάρκεια των Workshops όσο και κατά την βραδιά των 100% Hotel Design Awards που ουσιαστικά σηματοδότησε τα εγκαίνια της πρωτοποριακής αίθουσας.
Τέλος, στο 100% Hotel Show, δημιουργήθηκε μία ειδική ενότητα με επιλεγμένα ξενοδοχειακά προϊόντα από την ομάδα της Demand Fairs & Media. Και σε αυτό το σημείο, η Χρυσή Τομή πρόσθεσε μία ξεχωριστή πινελιά προσεγγίζοντας τον χώρο από μία διαφορετική οπτική που έδενε αρμονικά με το ύφος της έκθεσης αναδεικνύοντας το κάθε προϊόν ξεχωριστά. Ταυτόχρονα, στο κεντρικό Lounge της έκθεσης, η διοργανώτρια εταιρεία εντυπωσίασε με τον εμβληματικό περίπτερό της, που φέρει την υπογραφή της Χρυσής Τομής, και παρουσίασε αποτελεσματικά όλα τα projects και τα events της με ένα ιδιαίτερο σημειολογικό τρόπο, συνδυάζοντας ξύλινες επιφάνειες, άνισους όγκους και φυσικά το πράσινο.
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες από την έκθεση και τις δημιουργίες της Χρυσής Τομής εδώ.