{{user.name}}
IOO%
HOTEL
SHOW
TO LUXURY
ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ EVENT
ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ
ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ &
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Athens Main
Event
9-11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024
LOGIN VISITOR EXHIBITOR TAKE PART
IN THE WORKSHOPS
REGISTER
AS VISITOR
REGISTER TO
IOO% HOTEL WORKSHOPS
EN
GR

Ο Rob Davidson μιλά για το Business Traveling   |  Eleni Sfikaki

Ο Rob Davidson μιλά για το Business Traveling

O Rob Davidson, γνωστός ερευνητής και αναλυτής της Reed Exhibitions, για την επίδραση των παγκόσμιων τάσεων στο business traveling στην Ευρώπη, έκανε ενδιαφέρουσα παρουσίαση στην Αθήνα. Η παρουσίαση έγινε στο Electra Palace Hotel, στις 28 Ιανουαρίου 2015, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της έκθεσης 100% Hotel Show.

Rob Davidson, γνωστός ερευνητής και αναλυτής της Reed Exhibitions, για την επίδραση των παγκόσμιων τάσεων στο business traveling στην Ευρώπη, έκανε ενδιαφέρουσα παρουσίαση στην Αθήνα.  Η παρουσίαση έγινε στο Electra Palace Hotel, στις 28 Ιανουαρίου 2015, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της έκθεσης 100% Hotel Show.

 Η παρουσίαση του Rob Davidson, αφορούσε στο ελληνικό συνεδριακό προϊόν και αναφέρθηκε σε τρεις τομείς:  Μια γενική αναφορά για την αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο και τα θετικά και αρνητικά για τη χώρα μας ως δυνητικός προορισμός για την προσέλκυση επιχειρηματικών ταξιδιών (συναντήσεων, συνεδρίων, ταξιδιών κινήτρων, πωλήσεων κ.λπ.). Η δεύτερη αναφορά αφορούσε στους τύπους των συνεδριακών αιθουσών και η τρίτη στη σημασία που έχει για την επιλογή διοργάνωσης η χώρα και το περιβάλλον που προσφέρει.

 

Ανάμεσα στα πολύ ενδιαφέροντα σημεία που έθιξε αξίζει να αναφερθούν:

 - Οι συνεδριακοί χώροι που φαίνεται να προτιμούν οι νεώτεροι σύνεδροι σήμερα χαρακτηρίζονται από διαφορετικότητα.  Για παράδειγμα ανέφερε ως επιτυχημένους συνεδριακούς χώρους Κάστρα, Μουσεία, Παλάτια.

 - Είναι ανάγκη οι αίθουσες να μπορούν να διαμορφώνονται ανάλογα με τις απαιτήσεις ενός συνεδρίου.  Σημείωσε ότι οι μεγάλες αίθουσες χρησιμοποιούνται ουσιαστικά σήμερα μόνο για την εναρκτήρια εκδήλωση και την τελετή λήξης.  Στη διάρκεια ενός συνεδρίου χρειάζονται πολλές μικρές αίθουσες στις οποίες συνεδριάζουν οι σύνεδροι ως ομάδες για να αναλύσουν, να ανταλλάξουν απόψεις και να καταλήξουν σε συμπεράσματα.

 - Μεγάλη σημασία θεωρεί ότι έχει η εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό. Όπως είπε, η εικόνα της Ελλάδας είναι, όπως και των άλλων μεσογειακών χωρών, χαλαρή και αφορά κυρίως στην εικόνα ενός προορισμού διακοπών που παρουσιάζει αδυναμίες στη συνέπεια και στην ακρίβεια τόσο στην ώρα των συναντήσεων όσο και στην έγκαιρη ενημέρωση για αλλαγές σε ωράρια που αφορούν παρεχόμενες υπηρεσίες κ.λπ..

 

Για την αλλαγή αυτής της εικόνας, κάτι που έχει πετύχει όχι μόνο η Βαρκελώνη, αλλά όλη η Ισπανία, χρειάζεται να γίνει δουλειά.  Δουλειά που απαιτεί επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα ώστε να αλλάξει η εικόνα.

 

Συγκεκριμένα απαιτείται:

 - Ουσιαστική εκπαίδευση προσωπικού που θα ασχοληθεί με αυτόν τον τομέα με συγκεκριμένους στόχους προς εκπλήρωση.

 - Η πρόσκληση δημοσιογράφων από το εξωτερικό που γράφουν σε έντυπα αυτού του χώρου, οι οποίοι θα έρθουν και δουν στην πράξη πόσο σωστά και με συνέπεια μπορούν να λειτουργήσουν όλες οι αναγκαίες, για την επιτυχία ενός συνεδρίου, υπηρεσίες.

 -Να προσκληθούν επαγγελματίες οργανωτές εκδηλώσεων για να δουν τις πολύ καλές υποδομές που διαθέτει  η χώρα και το εξαιρετικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν, και το οποίο αποτελεί δυνατό συγκριτικό πλεονέκτημα.

 Ένα άλλο σημαντικό θέμα που υπομονεύει την εικόνα της Ελλάδας αλλά και δυσκολεύει την ικανότητά της να παρουσιάσει ένα προφίλ υψηλών προδιαγραφών που μπορεί να ικανοποιήσει αυστηρές απαιτήσεις στην ακρίβεια παράδοσης ενός έργου, είναι η  έλλειψη Στατιστικών.  Ένας αποτελεσματιός τρόπος για την ενίσχυση αλλά και την αλλαγή της εικόνας μιας χώρας είναι η συλλογή και παρουσίαση στατιστικών στοιχείων.  Τα στοιχεία αυτά για τον επαγγελματικό τουρισμό αφορούν τόσο στον αριθμό των ξενοδοχείων, συνεδριακών κέντρων, αιθουσών και άλλων υπηρεσιών υποστήριξης που υπάρχουν.  Πολύ θετικά και αποτελεσματιά μπορεί να λειτουργήσει και η δημοσίευση δηλώσεων εταιρειών και προσωπικοτήτων που οργάνωσαν ή συμμετείχαν σε συνέδρια στην Ελλάδα.

 

Πλεονεκτήματα του ελληνικού συνεδριακού προϊοντος:

 - Ένα θετικό σημείο που έθιξε ο Rob Davidson, το οποίο θεωρεί σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα, αφορά στα ελληνικά προϊόντα και το ελληνικό φαγητό που πρέπει να προβάλλεται και να παρουσιάζεται στα πλεονεκτήματα οργάνωσης συνεδρίων στην Ελλάδα, με αναφορές στις γαστρονομικές ιδιαιτερότητες της πόλης στην οποία θα γίνει το συνέδριο.

- Άλλο πλεονέκτημα είναι και το ελληνικό φως που στην Ελλάδα θεωρείται δεδομένο αλλά είναι σημαντικό για τους σύνεδρους από τις Βόρειες χώρες.

Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου

 Ο αποτελσματικότερος και οικονομικότερος τρόπος για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου είναι η ανάπτυξη του συνεδριακού τομέα. Η παρουσία  αυτού του τουριστικού προϊόντος αφορά και στους 12 μήνες το χρόνο με τη μικρότερη ζήτηση στην περίοδο της μεγάλης τουριστικής κίνησης, δηλαδή στους μήνες αιχμής.

 Εφόσον μάλιστα οι σύνεδροι ή άλλοι επισκέπτες που έρχονται στην Ελλάδα για επαγγελματικούς λόγους, έχουν σωστή ενημέρωση και τους γίνει παρουσίαση και ξενάγηση στην πόλη που έρχονται είναι βέβαιο ότι θα επιστρέψουν ως επισκέπτες αναψυχής. 

 Μία αποδοτική μέθοδος για την επιμήκυνση της περιόδου διαμονής των συνέδρων είναι η έγκαιρη ενημέρωση τους για σημαντικές διοργανώσεις που θα πραγματοποιηθούν πριν ή μετά το συνέδριο.  Στόχος αυτής της ενημέρωσης είναι η επιμήκυνση της διαμονής τους, που έχει αποδειχτεί ότι σε αυτήν την περίπτωση ο/η σύνεδρος θα συνοδεύεται από σύντροφο, ή/και παιδιά.

 

Αποτελεσματικά παραδείγματα

 Μια άλλη πολύ καλή πρακτική που έχει εφαρμόσει η Γερμανία είναι η παραγωγή ενός χάρτη με αναφορά στα ισχυρά σημεία κάθε πόλης με στόχο την προσέλκυση ειδικού κοινού.  Για παράδειγμα η Φρανκφούρτη προβάλλεται ως πόλη κατάλληλη για τη φιλοξενία ενός συνεδρίου οικονομολόγων.  Είναι η πόλη που χαρακτηρίζεται από την παρουσία πολλών οικονομολόγων και τραπεζών.  Αυτό μπορεί να ενισχύσει την προσέλευση σύνεδρων σε αυτό το Οικονομικό Συνέδριο που είναι άλλωστε και το ζητούμενο που θα καθορίσει την επιτυχία κάθε συνεδρίου.

Eleni Sfikaki
Digital Marketing Manager
Eleni Sfikaki is responsible for the online communication of the exhibition and the development of its interactive character, up to the main event.
CLOSE
SEND MESSAGE
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
HOTELIER WORKSHOP PARTICIPATION
CONFIRM PARTICIPATION

Are you sure you wish to attend the below Workshop?

Please confirm your participation to the following.

{{workshop.name_en}}?

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}
YOUR WORKSHOP REGISTRATION
YOUR REGISTRATION IS CONFIRMED

Thank you for confirming your participation in this Workshop. Please download your ticket by clicking here.

Thank you for confirming your participation.

YOUR REGISTRATION AT IOO% HOTEL SHOW

Thank you for your interest in IOO% Hotel Show! Please click on the confirmation link we have sent at your email to complete your registration. Upon completion, you will be able to download your entrance badge, schedule appointments with exhibitors, and register for our workshops.


Stay updated with IOO% Hotel Show news by following us on Social Media: