Η εταιρεία που δημιουργήσατε μοιάζει να έχει δανειστεί τα τέσσερα πρώτα γράμματα από το επώνυμό σας.
Πρόκειται για ευτυχή σύμπτωση. Διαβάζοντας άλλωστε πίσω από το προφανές, παρατηρεί κανείς πως τα όμικρον στο SØLØ είναι το σύμβολο του κενού συνόλου. Ένα σύνολο είναι κάθε συλλογή σαφώς διακριτών και καλώς καθορισμένων αντικειμένων που προέρχονται από τον χώρο της εμπειρίας ή της διανοήσεώς μας και που λαμβάνονται ως μια ενότητα. Οπότε είναι κάτι παραπάνω από… shortened URL του ονόματός μου. Δεν διάλεξα καθόλου τυχαία να γράφεται έτσι το όνομά μας. Είμαστε μια ομάδα με αυτόνομα (SØLØ) νέα παιδιά που ενώνουν σωστά τις λεπτομέρειες –άποψή μου είναι πως οι λεπτομέρειες είναι εκείνες που ολοκληρώνουν ένα σχέδιο. Αυτό θέλει να έχεις ελεύθερη ματιά, ανεξάρτητη αισθητική αλλά κοινό στόχο. SØLØ σημαίνει πολλά παραπάνω πράγματα λοιπόν...
Τελικά η δημιουργία είναι μία μοναχική ή μία ομαδική διαδικασία;
Η δημιουργία είναι το τελικό στάδιο μιας διαδικασίας. Είναι η στιγμή που κάτι παίρνει μορφή και ολοκληρώνεται. Η έμπνευση, η σκέψη, η σύνδεση των κομματιών και οι ώρες μπροστά από μια οθόνη είναι μοναχική διαδικασία. Η συνάντηση αυτής της διαδικασίας του κάθε μέλους της ομάδας μου με το άλλο είναι η στιγμή που την μετατρέπει σε ομαδική. Και το αποτέλεσμα είναι η μείξη ιδεών, παραστάσεων και ερεθισμάτων. Όταν δημιουργείς κάτι, τη στιγμή που συλλαμβάνεις μια ιδέα και την οδηγείς στην πραγμάτωση, δεν μπορείς να δουλεύεις ομαδικά και αυτό γιατί για τον καθένα «δημιουργία» σημαίνει διαφορετικό συναίσθημα. Για εμένα μπορεί να είναι η στιγμή που άκουσα το αγαπημένο μου ροκ κομμάτι στη μέση ενός γεμάτου συναυλιακού χώρου, για τον διπλανό μου μπορεί να είναι η χαρά ότι ζωγράφισε τη νέα Μόνα Λίζα, για τον απέναντι ότι γίνεται ο επόμενος Ταραντίνο. Αυτά είναι πάντα μοναδικά και μοναχικά. Γιατί εμπεριέχουν συναίσθημα. Και δημιουργία χωρίς συναίσθημα δεν υπάρχει. Όπως και αναγνώριση και νίκες χωρίς συγκροτημένη ομάδα δεν υπάρχει.
Πόση σημασία έχει για εσάς το γεγονός ότι όλα τα υφάσματα και τα αντικείμενα που φέρουν την υπογραφή σας κατασκευάζονται στην Ελλάδα;
Θεωρώ ότι ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιείται το «made in Greece» έχει χάσει την αξία του. Από τη μία δεν υπάρχει κάποιος φορέας να το πιστοποιήσει κι από την άλλη στις περισσότερες περιπτώσεις χρησιμοποιείται για να δημιουργηθεί μια υπεραξία που δεν υπάρχει στο εκάστοτε αντικείμενο. Φυσικά και είμαι χαρούμενος που έχω μεγαλώσει με την ελληνική κουλτούρα και την προωθώ με τον πιο δημιουργικό τρόπο στο εξωτερικό, όμως η ταμπελοποίηση άνευ ουσιαστικού λόγου δεν με αφορά. Ξέρω πως με τη δουλειά που κάνω στη χώρα μου βοηθάω όσο και όπως μπορώ στο να ενισχύεται η ελληνική αγορά και να δουλεύουν οι ελληνικές επιχειρήσεις, αυτό όμως δεν είναι γενικά κάτι που το «πουλάω». Ίσως γιατί θεωρώ αυτονόητο πως με κάνει περήφανο το να βλέπω ελληνικά brands να συναγωνίζονται επάξια μεγαλύτερα του εξωτερικού και με αυτό είμαι καλυμμένος. Δεν έχω την ανάγκη ούτε για κάτι λιγότερο από αυτό που σας λέω ούτε για κάτι περισσότερο. Για εμένα κάποια πράγματα έχουν σημασία στην ουσία τους και όχι στη σφραγίδα που φέρουν επάνω τους.
Η συνέντευξη συνεχίζεται στο 100% Hotel Annual Review 2017.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε την πρώτη, συλλεκτική έκδοση του
100% Hotel Annual Review (2017) πατήστε εδώ .
Οι προετοιμασίες για το 100% Hotel Annual Review 2018 έχουν ξεκινήσει!
• New Projects • New Products • Industry Influencers
Όλα συγκεντρωμένα σε μια νέα έκδοση με υψηλή αισθητική που απευθύνεται σε Αρχιτέκτονες, Διακοσμητές, Κατασκευαστικές εταιρείες, ιδιοκτήτες και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων 4* και 5* αλλά και Ιδιοκτήτες επιλεγμένων ξενώνων!
Μάθε πως μπορείς να συμμετέχεις στην επόμενη έκδοση εδώ: https://goo.gl/gFpvvG