Mε την υψηλή ποιότητα των παρουσιάσεων να αποτελεί κεντρικό θέμα συζήτησης μεταξύ των παρευρισκομένων, ολοκληρώθηκαν με μεγάλη επιτυχία οι 2 πρώτες στάσεις του "The Hotel Design Workshop" του 100% Hotel Show, σε Θεσσαλονίκη και Σαντορίνη.
Η προσεκτικά επιλεγμένη ομάδα των ομιλητών προσέλκυσε το μέγιστο ενδιαφέρον του κοινού, αφού, εκτός από το φρέσκο χαρακτήρα της, παρείχε υψηλής ποιότητας γνώση σε σχέση με την ανάπτυξη ενός ξενοδοχείου, από την προδιαγραφή μέχρι την πώληση.
Το workshop ξεκίνησε με το Ζένιο Ζένιου (Upselling Hotel) να αναδεικνύει τη σημασία του στρατηγικά προδιαγεγραμμένου Ξενοδοχειακού Concept, στοιχείο που λείπει από τα περισσότερα ξενοδοχεία. Στη συνέχεια, η Μαρία Σφυράκη (ATN Constructions), υπογράμμισε το διαχωρισμό του Design Concept και παρουσίασε τα στάδια ανάπτυξης ενός ξενοδοχείου, σε σχέση με την αρχιτεκτονική και interior μελέτη. Στο workshop της Θεσσαλονίκης, αίσθηση προκάλεσε στο σημείο αυτό η παρουσίαση πραγματικών Case Studies από τη special guest αρχιτέκτονα Ασπασία Τάκα, η οποία διασυνέδεσε την Ελληνική πραγματικότητα με την ανάπτυξη ενός νέου έργου. Στο δεύτερο μισό της ημερίδας, υπογραμμίστηκε η σημασία της γαστρονομίας από την εξειδικευμένη σύμβουλο Ελισάβετ Κούτα (Butterfly Stories), ενώ ο Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος (Hotelgenius) παρουσίασε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση της ανάπτυξης ενός δυναμικού πλάνου πωλήσεων, που συνδέεται άμεσα με το Concept και την υπόσταση του ξενοδοχείου.
Και στα δύο workshops, τον επαυξημένο εκπαιδευτικό χαρακτήρα της διοργάνωσης ολοκλήρωσε η σύνοψη της κάθε ημέρας από το διοργανωτή του 100% Hotel Show, κο Δημήτρη Αντωνάκο, ο οποίος, συγκεντρώνοντας τα βασικότερα στοιχεία της ημερίδας, τα παρουσίασε με εύστοχα σχόλια και σημειώσεις, αλλά και με ευχάριστη διάθεση. Τέλος, ο συνολικά διαδραστικός και επεξηγηματικός χαρακτήρας των workshops, ενισχύθηκε με το συντονισμό του Νίκου Σ. Μοράντη (Hotelier Academy Greece), ο οποίος υπογράμμιζε με παρεμβάσεις και επισημάνσεις, τα κομβικά σημεία των παρουσιάσεων.
Το "The Hotel Design Workshop" συνεχίζει το ταξίδι του σε σημαντικούς σταθμούς στην Ελλάδα. Επόμενοι προορισμοί, η Ρόδος (05/05), το Ηράκλειο (07/05), τα Χανιά (08/05) και η Μυκονος (10/05), όπου αναμένεται με ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον η δυναμική συμμετοχή των τοπικών Ξενοδόχων αλλά και Αρχιτεκτονικών Γραφείων.
Δηλώστε συμμετοχή εδώ!
Η είσοδος είναι δωρεάν για Ξενοδόχους, Αρχιτέκτονες και Επαγγελματίες τουρισμού, ενώ απαιτείται ηλεκτρονική εγγραφή στο www.hotelshow.gr.
Φωτογραφίες από το "The Hotel Design Workshop" στη Θεσσαλονίκη
Από τον εξαιρετικό φωτογράφο Ανδρέα Σφυρίδη, με εξειδίκευση στην ταξιδωτική φωτογραφία. Για περισσότερες πληροφορίες: www.hospitalityphotography.eu
Οι Χορηγοί του "The Hotel Design Workshop"
Έκπληξη για το κοινό αποτέλεσε και ο τρόπος παρουσίασης των Χορηγών κατά την έναρξη του workshop. Ξεπερνώντας τον κλασικό τρόπο απλής αναφοράς των ονομάτων των εταιρειών, δόθηκε έμφαση στο να παρουσιαστούν και να επεξηγηθούν τα ιδιαίτερα προϊόντα και υπηρεσίες που μπορούν να βρουν οι Ξενοδόχοι και οι Αρχιτέκτονες στις εταιρείες αυτές. Η συγκεκριμένη προσέγγιση, διατήρησε και υπογράμμισε για άλλη μια φορά τον εκπαιδευτικό χαρακτήρα του workshop.
Πιο συγκεκριμένα:
Για την εταιρεία Κούρτης, τονίστηκε η μεγάλη γκάμα επίπλων εξωτερικού χώρου, που είναι ένα βασικό κομμάτι της εμπειρίας του ταξιδιώτη.
Για την εταιρεία Elvial, παρουσιάστηκε η λύση κουφωμάτων "Minimal", που επιτρέπει περισσότερο Ελληνικό φως στα δωμάτια, ενώ εξασφαλίζει υψηλή ενεργειακή εξοικονόμηση.
Για την εταιρεία Froneriκαι τα παγωτά Movenpick, επισημάνθηκε η σημασία της καλοκαιρινής γαστρονομικής εμπειρίας στην Ελλάδα και το πώς ένας τέτοιος κωδικός μπορεί να ενισχύσει την κερδοφορία.
Για την εταιρεία Inmind, δόθηκε έμφαση στο "High-Tech Flooring", που μπορεί να προσδώσει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα στα δωμάτια του ξενοδοχείου.
Για την εταιρεία Mobotix επισημάνθηκε η σημασία της τεχνολογίας και της ασφάλειας στα Ξενοδοχεία καθώς και ο ρόλος που θα διαδραματίσουν στον άμεσο μέλλον.
Για την εταιρεία Caffe Mokarico, τονίστηκε η σημασία του καλού καφέ στη συνολική εμπειρία διαμονής του πελάτη σε ένα ξενοδοχείο, καθώς ο καφές αποτελεί ένα προϊόν με κοινά χαρακτηριστικά που ορίζουν την τελική ικανοποίηση.
Για την εταιρεία Sanco, επισημάνθηκε η ελληνικής προέλευσης σειρά με αξεσουάρ μπάνιου, αφού τα ξενοδοχειακά μπάνια είναι αυτά που συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη προσοχή του επισκέπτη, κατά τη διαδικασία έρευνας και επιλογής ξενοδοχείου.
Οι υποστηρικτές του "The Hotel Design Workshop"
Μια τόσο απαιτητική δράση, δε θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την υποστήριξη σημαντικών εταιρειών, οι οποίες συνεισφέρουν καθοριστικά στην οργάνωση της μεγάλης αυτής παραγωγής. Ειδικά για τη διοργάνωση της Σαντορίνης, ευχαριστούμε θερμά:
- Την Αqua Vista Hotels, για τη γενναιόδωρη φιλοξενία της ομάδας του Workshop.
- Το AK Art Foundation, που παρείχε τον εξαιρετικό χώρο τέχνης στον οποίο πραγματοποιήθηκε η ημερίδα.
- Το DNA Travel, που φρόντισε για τις έγκαιρες μεταφορές των ομιλητών.
- Την εταιρεία Mario Catering, που βοήθησε να μετατραπεί η Art Gallery σε έναν μοναδικής φιλοσοφίας συνεδριακό χώρο.
Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία διαδραματίζουν επίσης και οι χορηγοί επικοινωνίας, τους οποίους και ευχαριστούμε για τη στήριξη:
Τέλος, θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε και στους ξενοδοχειακούς οργανισμούς που στήριξαν το Workshop Tour:
Οι προορισμοί του "The Hotel Design Workshop"
Αθήνα
10-11 Φεβρουαρίου, 2018
Ολοκληρώθηκε
Σαντορίνη
11 Απριλίου, 2018
Ολοκληρώθηκε
Θεσσαλονίκη
16 Απριλίου, 2018
Ολοκληρώθηκε
Ρόδος
5 Μαΐου, 2018
Ηράκλειο
7 Μαΐου, 2018
Χανιά
8 Μαΐου, 2018
Μύκονος
10 Μαΐου, 2018
Το πρόγραμμα του "The Hotel Design Workshop"
Το πρόγραμμα του κάθε Workshop, διαμορφώνεται ως εξής:
10:00-12:00 | Session 1: THE HOTEL CONCEPT
Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες για τη δημιουργία ενός ξενοδοχειακού concept και πώς επηρεάζουν την ανάπτυξή του από το design μέχρι και τις πωλήσεις;
Curator: Ζένιος Ζένιου | Upselling Hotel
12:30-14:00 | Session 2: THE DESIGN
Πώς το Design και η αισθητική του ξενοδοχείου διαμορφώνουν τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη, και πώς συνδέονται με την ικανοποίησή του και κατά συνέπεια με τις πωλήσεις;
Curator: Μαρία Σφυράκη | ATN Constructions
14:30-16:00 | Session 3: ΤΑ F&B OUTLETS
Πώς σχεδιάζουμε την ξενοδοχειακή γαστρονομική εμπειρία και για ποιο λόγο επηρεάζει τόσο σημαντικά το συνολικό τζίρο του ξενοδοχείου;
Curator: Ελισάβετ Κούτα | Butterfly Stories
16:30-18:00 | Session 4: THE ONLINE SALES IDENTITY
Τι πρέπει να ληφθεί υπόψιν κατά τη διαμόρφωση του online identity του ξενοδοχείου και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το design και το concept σε επίπεδο b2b & b2c πωλήσεων;
Curator: Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος | Hotelgenius