Μακριά από τα φώτα της ρεσεψιόν ή της πισίνας, το διοικητικό κομμάτι είναι η αθέατη πλευρά ενός ξενοδοχείου, αποτελεί όμως τη ραχοκοκαλιά του και ουσιαστικό παράγοντα για την εύρυθμη λειτουργία του. Βασικό στοιχείο του παραμένουν οι κρατήσεις, και η σωστή και συνεπής διαχείρισή τους καθίσταται παραπάνω από απαραίτητη. Από την πλευρά μας, αυτό που μπορούμε να προσφέρουμε είναι η σωστή και αποτελεσματική διαχείριση και οργάνωση των κρατήσεων, μέσω ενός μεθοδικού στρατηγικού πλάνου. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά;
Αρχικά, περιλαμβάνει την προσέγγιση νέων αγορών ανάλογα με τη σεζόν, τις τρέχουσες τάσεις και το προφίλ του ξενοδοχείου, που μπορούν να αποτελέσουν πηγές για τη δημιουργία ενός οργανικού πελατολογίου, με επαναλαμβανόμενες επισκέψεις. Προσελκύοντας το σωστό κοινό, είναι ευκολότερο ν’ αποκτήσουμε πιστούς πελάτες, που μπορούν να αποτελέσουν αυθεντικούς brand ambassadors σε μια αγορά τόσο ανταγωνιστική και δύσκολη όπως αυτή του τουρισμού. Μέρος αυτής της πρακτικής αποτελούν ακόμα και λεπτομέρειες όπως οι αποτελεσματικές και επαγγελματικές απαντήσεις και εξυπηρετήσεις ηλεκτρονικών αιτημάτων και κρατήσεων.