{{user.name}}
IOO%
HOTEL
SHOW
Η PREMIUM
ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
& VILLAS OWNERS
ΣΤΗΝ ΚΡΉΤΗ!
CRETE
SEASONAL
EDITION
22>23
ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ
2025
LOGIN VISITOR EXHIBITOR TAKE PART
IN THE WORKSHOPS
REGISTER
AS VISITOR
EN
GR

Αναδημοσίευση από Travel Daily News | Δημ. Μπούχαλης: Κάθε μία επιχείρηση πρέπει να κάνει το δικό της πλάνο   |  Travel Daily News

Αναδημοσίευση από Travel Daily News | Δημ. Μπούχαλης: Κάθε μία επιχείρηση πρέπει να κάνει το δικό της πλάνο

Βασικός στόχος της κάθε επιχείρησης πρέπει να είναι η διαφύλαξη των πελατών της, των εργαζομένων της, αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας. Παράλληλα, θα πρέπει να γίνει επανατοποθέτηση του business model της κάθε επιχείρησης και στόχος να είναι για φέτος η διατήρηση της επιχείρησης και όχι τα κέρδη ή κάποια μελλοντικά σχέδια.

Εξακολουθεί να προειδοποιεί την τουριστική βιομηχανία ο καθηγητής Τουρισμού στο Bournemouth University της Βρετανίας και διευθυντής του e-tourism Lab, Δημήτρης Μπούχαλης, ότι η κάθε επιχείρηση θα πρέπει να δημιουργήσει το δικό της πλάνο βασισμένη στα πρωτόκολλα που θα εκδώσουν η ελληνική κυβέρνηση, οι διεθνείς Tour Operators, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη τη διεθνή κοινή πρακτική, σύμφωνα με την on line συζήτηση που είχε με το TravelDailyNews χθες, στα πλαίσια της 100% Hospitality Online Week και με θέμα Πώς αναμένεται να αναδιαμορφωθεί η στρατηγική των ξενοδοχείων την επόμενη ημέρα. Αξιοσημείωτο είναι ότι η συζήτηση έχει μέχρι στιγμής πάνω από 11.500 views στα Social Media.

Βασικός στόχος της κάθε επιχείρησης πρέπει να είναι η διαφύλαξη των πελατών της, των εργαζομένων της, αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας. Παράλληλα, θα πρέπει να γίνει επανατοποθέτηση του business model της κάθε επιχείρησης και στόχος να είναι για φέτος η διατήρηση της επιχείρησης και όχι τα κέρδη ή κάποια μελλοντικά σχέδια.

Ο καθηγητής κ. Μπούχαλης εξήγησε ότι κάθε επιχείρηση θα πρέπει να επαναπροσδιορίσει την πελατεία του, τις διαδικασίες και τον τρόπο λειτουργίας. ”Αυτό θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στο επιχειρηματικό μοντέλο τις κάθε επιχείρησης και θα πρέπει να επαναπροσδιοριστεί το κόστος και το όφελος. Είναι σημαντικό όλοι να δουλέψουν μαζί και αρμονικά μέσα στην επιχείρηση αλλά και στο ευρύτερο προορισμό. Τα πρωτόκολλα θα πρέπει να τηρούνται για να προστατεύσουν την υγεία όλων των ανθρώπων που διακινούνται στο κύκλωμα του τουρισμού. Η δημόσια εικόνα τις επιχείρησης και η επικοινωνία είναι πάρα πολύ σημαντική”.

Σε παρέμβασή του ο κ. Γιώργος Ματσίγκος, πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, τόνισε ότι το πρόβλημα είναι τεράστιο και με πολύ δυσκολία μπορεί να ανοίξει η τουριστική σεζόν φέτος. Περνώντας όμως και ένα μήνυμα αισιοδοξίας, μας είπε ότι πρέπει να ανοίξει η τουριστική σεζόν και να πεισθούν κυβερνήσεις και παράγοντες ώστε να υποστηριχθεί το προσωπικό. ”Το κλειδί της επιτυχίας είναι όμως ο πελάτης που προέρχεται από την Ε.Ε. με ποσοστό πάνω από 90%. Για να ανοίξουν οι πτήσεις θα πρέπει να πάρει μέτρα η Ε.Ε. και να υπάρξουν διακρατικές συμφωνίες με βάση συγκεκριμένων πρωτοκόλλων. Θέλουμε να ανοίξει η σεζόν και να μάθουμε να ζούμε με τον COVID-19 και να αρθεί η απαγόρευση των ταξιδιών μεταξύ των Ε.Ε.”.

Ο κ. Φώτης Φακές, γενικός διευθυντής στην αλυσίδα Steigenberger με 150 ξενοδοχεία, που εξαγοράστηκε πρόσφατα από την κινεζική Ηuafu Αzur, τόνισε ότι ”αν δεν υπάρξει εμβόλιο ή φάρμακο, απλά τώρα μειώνουμε τη ζημία. Ίσως υπάρχει ένα περιθώριο στο business travel, αλλά δεν μπορούν να εφαρμοσθούν πρωτόκολλα που απαιτούν 14 μέρες καραντίνα στους πελάτες”. Επίσης, μας ανέλυσε την κατάσταση στη Γερμανία, όπου μόλις άνοιξαν τα πρώτα ξενοδοχεία, ενώ τμηματικά ανοίγουν και τα υπόλοιπα. Τα περισσότερα ξενοδοχεία ανοίγουν χωρίς F&B, με πρωινό στο δωμάτιο, λιγότερα καθίσματα στα εστιατόρια και, φυσικά, όλα τα πορσελάνινα σκεύη απολυμαίνονται συχνά. ”Τα 5αστερα ξενοδοχεία δεν μπορούν να προσφέρουν με αυτήν την κατάσταση 5αστερες υπηρεσίες”, τόνισε.

Travel Daily News
Daily Online News
The Daily Online News that since 1999 has been consistently informing the professionals of the Tourism Market of Greece & Cyprus.
CLOSE
SEND MESSAGE
Thank you for your message. The Exhibitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Εκθέτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
Thank you for your message. The Visitor will be informed and reply to you the soonest possible.
Ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Ο Επισκέπτης θα ενημερωθεί και θα σας απαντήσει το συντομότερο.
HOTELIER WORKSHOP PARTICIPATION
CONFIRM PARTICIPATION

Are you sure you wish to attend the below Workshop?

Please confirm your participation to the following.

{{workshop.name_en}}?

{{workshop.day}}

{{workshop.start_hour}}:{{workshop.start_minutes}} - {{workshop.end_hour}}:{{workshop.end_minutes}}
YOUR WORKSHOP REGISTRATION
YOUR REGISTRATION IS CONFIRMED

Thank you for confirming your participation in this Workshop. Please download your ticket by clicking here.

Thank you for confirming your participation.

YOUR REGISTRATION AT IOO% HOTEL SHOW

Thank you for your interest in IOO% Hotel Show! Please click on the confirmation link we have sent at your email to complete your registration. Upon completion, you will be able to download your entrance badge, schedule appointments with exhibitors, and register for our workshops.


Stay updated with IOO% Hotel Show news by following us on Social Media: